Skip to content

Ce-am vazut astazi, ce-am facut, ce mi-a placut / ce nu mi-a placut – 15 Mai 2008

joi, 15 Mai, 2008

– A fost o zi foarte obositoare, una dintre cele mai obositoare zile.
– Am pierdut foarte mult timp cu curbele de etalonare de la Hidrogeochimie si astfel de invatat (nu prea – „ioc”)
– Am adormit foarte tarziu, si m-am trezit foarte devreme – intr-un cuvant – Obosit !
+ Un Lp reusit la Petrologie Sedimentara (ori a fost prea simplu ori am inteles eu prea bine – cu tot cu oboseala ) Deci bauxita, anhidrit, halit, gips, micrit sideritic, siderit, gresie cuartoasa … pac pac … gata stiu🙂; le desenez ?
+ Cartofi prajiti, salata, „ochiuri”, ciocolata, redd’s, suc – Vers, Catalina si eu … sa zicem si – Mircea Badea😀
+ Alt program, alta viziune in ceea ce ma priveste – pe mine cat si video’urile mele🙂 – viitoare🙂. Bineinteles, asta nu inseamna ca am spus „stop After Effects”, nu ! si nici nu ma gandesc – niciodata !

3 comentarii leave one →
  1. sâmbătă, 17 Mai, 2008 19:58

    🙂 Ma amuza destul incat sa-mi faca placere sa-l urmaresc. Da, oarecum – bun🙂. Somnul nu e decat o forma de „plctis” – sunt mult prea multe, mult mai importante si mai „necesare” decat – somnul. Dar pana la urma urmei e un sacrificiu !

  2. sâmbătă, 17 Mai, 2008 13:24

    UUUuuuUUUuuUU da…. chiar imi place ce aud (vad/aflu) Mircea Badea ;;) … destul de bun meniul pe ziua de 15 mai😀.. dar parca mai trebuia o ora de somn sa fie complect.

  3. vineri, 16 Mai, 2008 16:08

    hei , 3 contra 3 , 3 + contra 3- 🙂 so , nu a fost o zi rea , dar nici buna🙂
    Bravo ca ai inteles [Lp] :*

Lasă un răspuns

