Skip to content

Ce-am vazut astazi, ce-am facut, ce mi-a placut / ce nu mi-a placut – 14 Mai 2008

miercuri, 14 Mai, 2008

+ Miercuri a fost o zi frumoasa (nu ma refer la vreme / doar la vreme)😀
+ De la marirea spatiului pe tel. pana la sticla de 2,5 (CocaCola) bauta din lipsa de „apa”.
+ O zi oarecum – obositoare – insa a meritat tot efortul🙂
+ O zi in care am adormit si m-am trezit mai mult decat „normal” [trezirea cand am vrut – amiaza si „somn” aproape de miezul noptii
– Nu am invatat asa cum trebuia si „se cerea” la Hidrogeochimie – colocviu Joi. (imi pare rau😦 )

3 comentarii leave one →
  1. joi, 15 Ianuarie, 2009 17:02

    Cam da… dar oricum, foarte funny:)

  2. sâmbătă, 17 Mai, 2008 20:03

    Hidrogeochimie: Hidro+Geo+Chimie – 3 in 1. Studiul apelor, fac/facem analize la apa (promite’mi ca atunci cand bei apa minerala, te uiti pe ambalajul din spate unde scrie ce concentratie de Mg, Ca s.a.m.d se gaseste in acea sticla – si in acea clipa gandeste-te ca asta am facut eu un semestru🙂, bineinteles ca apa la care am facut eu nu e/era cea pe care o vei bea tu, sau cea pe care o bei acum – citind aceste randuri – e o apa de care nu stiam nimic (la inceput) acum la final trebuie sa spun tot despre ea… daca e potabila / nu ,daca e dura, moale … s.a.m.d concentratia de Mg, Ca … concluzia – interpretarea buletinului de analize.

    Sper sa nu te fi bagat in ceata🙂

  3. sâmbătă, 17 Mai, 2008 13:36

    Hidrogeochimie ???? cu ce se mananca? am urat de cand ma stiu chimia…. dar chesti asta suna mai ciudat ca cea mai sofisticata mancare de pe pamant…si cu toate astea nu este decat o materie de facultate :-s

Lasă un răspuns

