Skip to content

Distrugeti un vis, distrugeti un viitor. Iti multumesc, eu te urasc ! – parte din Calatoria mea

marți, 13 Mai, 2008

De ce trebuie sa te chinui sa traiesti, cand poti foarte simplu – sa mori. De ce toti cei care si-au “trait viata” inainte de ’89 sunt atat de frustrati pe cat de necinstiti. Se spune ca odata ce inaintezi in varsta devii mai bun, mai intelept, mai intelegator cu tine insuti – greseala ! Ce-i drept sunt destule exceptii, dar asta nu ma ajuta cu nimic – pe nimeni.
De ce esti atat de rau|rea ? De ce nu te uiti la cineva ca la un tot ? De ce dispretuiesti dorinta, visele, viziunea mea ? De ce-mi pui piedici mereu ? De ce te porti de parca eu nu te-as cunoaste ? De ce esti cu doua “fete” stricate de vreme ? De ce omori vise precum masele stricate ? De ce vrei sa ma rupi de viitor ? De ce ? Raspunsul nu o sa-l aflu niciodata, niciodata ! Sunt foarte sigur, tu esti !
De ce nu lasi liber – concurentei – care, cu sau fara mine tot o sa ramana ! Ce o sa faci maine ? O sa impusti pe altcineva ?
In fata mea esti o mizerie, esti ce nu vreau “a fi”, esti ce nu vreau sa fie nimeni, esti de ce nu ma pot teme si de ce nu pot plange cand e “jos”. Probabil sunt multi care au tacut in fata ta, au spus rugaciuni sa se poata salva, si-au “facut” temele sa mai poata respira – nu o sa fiu ca “ei” – am sa lupt mult mai mult decat au facut-o ei. Esti o minte bolnava, esti mult prea cum vrei tu sa fii si o sa vezi ca totul intr-o buna zi ti se va intampla – totul se va inversa ! Esti un cadavru, ai picat, te-am astupat deja si nu dau o lacrima pe crucea ta. Nu inteleg cum niste monstri ca tine se pot comporta in asemenea mod – nu pot.
De ce nu ai curajul sa-mi spui in fata ? De ce nu spui totul ? De ce esti atat de dificil(a) in a spune cuvintelor pe nume ? Vrei sa te faci auzit(a) prin ceea ce faci, pretinzi ca faci totul precum este scris in carte – de bancuri. Esti precum un(o) “sclav(a)”, frunza si apoi copac, esti invers bunului simt, inversul vietii in care traim. Jur ca dupa ce scap de tine am sa scriu tot, jur ca va fi o zi cand vei citi tot raul ce mi l-ai facut, jur ca o sa citeasca toti ! Toti o sa afle ce ascunzi si cine esti tu – defapt, “un” nimic !

Multumesc fara sa ai placere – pentru tot ceea ce ai facut, pentru tot ce nu ti-a iesit (desi ai vrut), pentru tot ce o sa faci. Iti multumesc !

3 comentarii leave one →
  1. sâmbătă, 17 Mai, 2008 20:10

    Ideea este ca totul e pe fata, banuiesc ca si ** stie acest lucru, acum depind (oarecum) de **. Candva totul o sa fie scris, spus, citit – candva o sa ma descarc. Multi stiu aceste lucruri, stiu cat ma afecteaza si cum ma afecteaza, insa ei de ce sa ma ajute, sa o pateasca si ei ? NU ! Strang din dinti si mananc din mine – de durerea „cuvantuui” ce nu l pot spune celor ce ar trebui sa stie – mai multe.
    Totul e justificabil, momente, comportament, intamplari – nu este nimic „ascuns”

  2. sâmbătă, 17 Mai, 2008 13:45

    Sper ca am inteles bine ideea:

    „Astepti momentul potrivit pentru a demasca „monstrul” ? Cred ca mereu o sa se apare bine in fata celorlalti si o sa pretinda ca este ceea ce nu va fi niciodata….un om special,fara defecte si cu multe calitati. Tu ai vazut o alta fata a persoanei, dar nu ai cum sa le-o arati si celorlalti… ” (daca am batut campii scuze)

  3. marți, 13 Mai, 2008 18:16

    😦

Lasă un răspuns

