Skip to content

Ce-am vazut astazi, ce-am facut, ce mi-a placut / ce nu mi-a placut – 13 Mai 2008

marți, 13 Mai, 2008

– Am primit un telefon, cuvinte care ma macina – mi-au ramas in minte ” … am probleme cu boala !”
– Am primit o veste care o sa ma bantuie mult timp de acum in colo’ – o veste proasta.
– M-am comportat ciudat fata de unele persoane care nu meritau (imi cer scuze Dana).
– De astazi am inceput sa ma uit pe materii, intru in „paine” de maine.
– Am avut o stare de lesin.
+ Am „zdranganit” la chitara
+ M-am uitat la filmul Son of Rambow – superb filmul.

No comments yet

Lasă un răspuns

