Skip to content

Ce-am vazut astazi, ce-am facut, ce mi-a placut / ce nu mi-a placut – 11 Mai 2008

Duminică, 11 Mai, 2008

– un cersetor il bate pe altul ca-i fura „clientela”
– un copil arunca cu un pietroi (cat pumnul de mare) intr-un cal pentru a se feri din calea lui
– am parul cret, ma rog ondulat – ma enerveaza / streseaza !!! [mi-e dor de creasta […] da las’ ca o sa creasca …😀
+ m-am intalnit cu cei din Cluj (de la simpozionul national al studentilor geologi, editia a IX-a, Iasi, 9-11 Mai 2008

One Comment leave one →
  1. luni, 12 Mai, 2008 12:22

    te’ai tuns?:)
    Romania e mare … poti vedea multe …vrute si nevrute

Lasă un răspuns

