Skip to content

Imi cer scuze

miercuri, 7 Mai, 2008

Imi cer scuze domnului conf. dr. Buzgar Nicolae pentru ca am postat pe acest blog notele la disciplina Petrologie Magmatica si domnului conf. dr. Ştefan Petru pentru ca am postat cursurile de la disciplina Petrologie Sedimentara neavand drepturi de autor pentru a le publica pe acest site.
Notele si cursurile le-am scos, promit ca nu se mai repeta.

One Comment leave one →
  1. miercuri, 7 Mai, 2008 21:41

    da , pt ca de acum inainte vei sti ‘regulile’😀

Lasă un răspuns

