Skip to content

Maine sper sa uit, ca mai apoi (fara sa vreau) „revin”

marți, 29 Aprilie, 2008

Maine 01.05.2008 plec la munte (Campulung Moldovenesc – Rarau – Giumalau).Ce-mi propun eu ? Imi propun sa uit de voi, sa uit de citit, de scris, sa uit de cele 90% de convorbiri banale (de pe messg), vreau aventura, vreau ceva nou, vreau sa traiesc cuvantul „extrem”, vreau sa respir aer de munte – aer curat, vreau mult mai multe decat va puteti imagina, scriu putine cuvinte dintre multele ganduri si sentimente pe care le am in suflet. Si totusi, nu am scapat de gandul ca se termina „vacanta” pe care nu am avut-o; nici bine nu m-am asezat pe scaun si am primit „cereri” „afirmatii” („fa aia” „fa asa” „ba nu ! nu e bine” si pot continua la nesfarsit). Sper din tot sufletul sa pot uita macar pentru 3 zile, luni si ani care au fost ca un cires amar si care (din pacate) va fi si dupa aceste 3 zile (de munte) sau cate or fi (dupa „noroc”).

No comments yet

Lasă un răspuns

