Skip to content

Ieri si astazi

marți, 25 Martie, 2008

A fost o chestiune de cateva secunde, m-am uitat pe geam si am vazut este cel mai senin cer vazut anul acesta, mai ales ca era o ora destul de tarzie.Cuvantul care mi-a venit in minte in acea clipa a fost – Repedea; asa ca am gandit mai putin, am vorbit mai putin si am facut mai multe – ora de plecare spre Repedea ! Eu si Vali – doi tampiti – ce au vrut sa prinda un rasarit pe Repedea, si toate acestea doar pentru ca suntem niste tampiti ! [sunt un tampit ! Vali daca citesti acum stiu ca razi sau cel putin ai un zambet ce-ti ajunge pana la urechi – caci eu asa fac :)]. Am stabilit ca la ora 05:00 sa plecam, eu unul m-am trezit la 04:30 cu doar cateva ore dormite sau altfel spus – cu doar cateva ore’n spate.Am bagat mana’n perechile de blugi si au fost sa fie cei pe trei sferturi (tunati), ciocanul, cateva mere si apa – bineinteles, apoi la drum.
Ca sa nu va mai plictisesc cu amanunte ce nu-si au rostu, ne-am urcat in – nu stiu daca era primul tramvai, dar al doilea sigur era, fie. Ne facem abonament pe o zi, 46-le, Bucium, inca ‘si facea prezenta – intunericul. Ajunsi in Bucium, ii dam la pasi spre Repedea, pasi grabiti de mine “Vali hai mai repede, pierdem rasaritul !”, cu mai putina vorba si cu mult “talent” am galopat spre Repedea, jucand amandoi in acelasi rol – “Speedy Gonzalez pe Repedea” – un unic rasarit, unic sentiment, unic moment – acel rasarit nu am sa-l uit niciodata, chiar daca mi se va “spala” creierul, nici daca mor – fiecare rasarit este unic in felul lui – mi se face pielea gaina cand vad soarele tolanit la orizont, acel moment cand trebuie sa fii mandru, sa fii fericit – pentru o secunda am simtit ca sunt singurul om de pe tot Pamantul care vede primul – Soarele, si chiar am fost – sunt sigur ! O mare dilema, poze ? Da, stiu ca multe intrebari in sine suna cam asa: “nu ai niste poze?”, “vreau sa vad poze” si pot continua la nesfarsit, raspunsul meu este urmatorul: toate la timpul lor, spun asta pentru ca particip la un concurs de fotografii si pana nu se termina concursul vreau sa le diger doar eu. Faptul ca faceam poze la tot ce prindeam, insumand intr-un final aproximativ 900 de poze la rezolutie destul de mare, nu m-a facut sa regret ca m-am trezit dupa doar 2 ore dormite si la o ora “ciudata” cand nici macar paznicul de la BRD nu mai sta treaz.In acea zi am facut mai de toate, am mers ca un magar (incet si mult), m-am zgariat deci m-am lovit, m-am murdarit pe geaca, am strans gunoaie de pe jos, m-am catarat, am fugit precum un caine insetat, am mers orbeste, m-am bagat in “borte” cu panze de paianjen, m-am consumat aiurea ca un sprite, m-am schimbat pe strada, m-am bagat prin noroi, m-am rugat sa vina maxi-ul, am fost si la facultate (Petrologie magmatica, Lp.), am si dormit putin, m-am uitat si prin microscop, am invatat ceva nou, si imagineazati – tu cel care citesti aceste randuri – ca fiecare punct inseamna zeci de lucruri pe care le-am facut si despre care nu mai are sens sa insist (in doua cuvinte: te plictisesc) […] [Ieri si astazi: 12 si 13 Martie]
Si ca sa fac legatura cu ceea ce vreau sa scriu in continuare, concursul de fotografii este cu ocazia Simpozionului National al studentilor geologi, editia a IX- a. O parte din invitatie “spune” urmatoarele:

Comitetul de organizare

Iasi Student Chapter:
Presedinte: Mihailescu Irina, IV Geochimie
Secretar: Tudosa Iustina, V Geologie tehnica;
Trezorier: Caras Oana, III Geochimie.
Ciresescu Anca, Balan Iulian

Geopalis:
Apopei Andrei-Ionut, II Geochimie
Ciortescu Catalina, II Geochimie
David Gabriel, II Inginerie geologica
Toporascu Bianca, II Inginerie geologica

Liga Studentilor de la Geografie si Geologie:
Vicepresedinte Chelariu Ciprian, IV Geologie tehnica
Membru consiliu director: Nantu Costinel, II Geochimie
Departamentul de Geologie-Geochimie:
Sef lucrari dr. Paul Tibuleac
Conferentiar dr. Mihai Remus Saramet

Alte informatii
Persoane de contact :
Mihailescu Irina – studenta
Tibuleac Paul – cadru didactic

La simpozon pot participa studenti ai facultatilor de profil din tara cu comunicari vizând teme din domeniul geostiintelor.
În sesiunea inaugurala si cea de închidere vor fi sustinute conferinte de catre invitati.
La final, în functie de posibilitati, se vor acorda premii celor mai merituoase lucrari stiintifice!
Va invitam sa participati la lucrarile Simpozionului National al studentilor geologi, editia a VI-a, care va avea loc în perioada 9- 11 mai 2008 la Iasi.
Simpozionul va cuprinde sesiuni în plen, cu comunicari ale invitatilor, sesiuni de comunicari ale studentilor pe doua-trei sectiuni, întâlniri cu personalitati din geologie, învatamânt si productie.
Deschiderea va avea loc vineri 9 mai, amfiteatrul “Grigore Cobalcescu, (B 6) orele 12,00 (sau 12,30).

Va multumim!

Simpozionul va mai cuprinde expozitii de fotografii si grafica cu teme geologice etc., întâlniri cu personalitati culturale, vizite, alte activitati.
Durata simpozionul va fi de trei zile, vineri-duminica, 9 – 11 mai 2008.

Organizator principal :
IASI STUDENT CHAPTER

Programul Simpozionului va fi urmatorul:

Vineri, 9 mai:
09:30 – 12:30 Sesiunea de deschidere
14:30 – 16:30 Sesiuni de prezentari pe sectiuni
17:00 – 19:30 Sesiuni de prezentari pe sectiuni

Sambata, 10 mai:

09:30 – 13:00 Sesiuni de prezentari pe sectiuni
15:00 – 17:30 Festivitatea de premiere
Sesiunea de inchidere

Sponsori principali:
Universitatea Al. I. Cuza – Iasi
American Association of Petroleum Geologists (AAPG)

[…] O mare greseala regretabila. Idiotul de mine a sters dintr-o mare si dureroasa greseala – 200 de e-mail’ri foarte importante (primite de la diverse persoane, nu spam’ri). Daca pana ieri aveam e-mail’ri primite chiar din acea zi, acum ultimul e-mail este din iulie 2007 – habar nu aveti cat de prost ma simt si cat de rau imi pare. Ioana (ionik) imi cer scuze pentru ca in acele 200 de e-mail’ri se numarau si 2 e-mail’ri primite de la tine + alte e-mail’ri cu poze + multe altele ce au legatura cu tine si care acum nu sunt decat o amintire, si doar un gol – pentru ca nu le mai am😦 – imi cer scuze, chiar daca suna ciudat, insa pentru mine este o mare pierdere. [eu am setat e-mail’ul sa-mi afiseze 200 de e-mail’ri pe pagina, din acest motiv au fost 200 la numar]

2 comentarii leave one →
  1. joi, 23 Aprilie, 2009 13:40

    anu asta (2009) o sa se tina simpozionul? daca da, cand?

    • joi, 23 Aprilie, 2009 14:11

      Din cate stiu eu nu. Nu in Iasi, este insa un simpozion la Bistrita (sper sa nu ma insel), sau a fost :-??. Vrei sa ma mai interesez?

Lasă un răspuns

