Skip to content

Dedicat stiintei …

vineri, 7 Martie, 2008

O saptamana obositoare, plina de cuvinte plictisitoare, “nu pot/nu mai pot …”, marti fiind singura mea zi cand nu m-am dedicat asa cum trebuie/in totalitate – geochimiei. Miercuri am fost la filmari (filmari = ucis timpul si picioarele + ambitie si vise) pana dimineata ~ ora 03:00 – 03:30 ,fie – prea putin conteaza “pana cand”. Odata cu joi a venit si o zi incarcata, inca de dimineata Lp de Hidrogeochimie – ucigator, zic eu (si asta pentru ca dupa cum am spus cu o seara inainte am fost sa filmez si am adormit pe la 03:00, trezirea a fost pe la 06:00 si de la 07:40 – cu picioarele in facultate). Hidrogeochimie, o materie frumoasa, am stat 2 ore fara pauza cu ochii`n apa aia de gunoi – nr.2. Dupa 2 ore in care incercam sa inteleg – ce si cum – de la tovarasul Vers 2.0 – ce trebuie facut, au urmat alte 2 ore de recuperare (saptamana trecuta am lipsit si am recuperat ieri, fie … ) in care am facut cam aceleasi lucruri – cu o diferenta – am facut singur, titrarea, calcule si ce a mai trebuit pentru a determina aciditatea si alcanilitatea probei. Dupa aceste 4 ore fara pauza si cu ochii in sticlarie, pahare si NaCl, a urmat cursul de Hidrogeochimie – cursul se apropie foarte mult de ceea ce ma asteptam initial sa facem – de aceea ma duc cu cea mai mare placere la curs, nu doar pentru a face prezenta (asa cum fac altii), dar sa zicem ca altii nu sunt – “sa zicem”. Apoi au urmat alte 2 ore de Lp, insa de aceasta data Petrologie Sedimentara; am trecut de la flacoanele cotate si acizii de dimineata la microscop, sectiuni, “rudite”, galeti … si tot asa. Ultimile 2 ore, care – au tinut o vesnicie – iar atunci cand vreau ca timpul sa stea pe loc – nici nu’l vad, cat de repede trece pe langa mine sau odata cu mine –
Atat de mult mi-am solicitat ochii, incat vedeam apa de la chiuveta – “peticit-rozie” , eram inca cu gandul la fenoftaleina si metil-oranj’u’ care l tot adaugam in proba mea de apa – de la Lp-u de dimineata.
Si termin ziua cu ce am inceput – filmari – obositor, sper insa sa merite – caci Lp-rile si Cursul a meritat.

No comments yet

Lasă un răspuns

