Skip to content

La Multi Ani !

luni, 24 Decembrie, 2007

Multi prefera „sarbatori fericite” eu prefer (atat mie cat si voua) sfarsit de an impreuna cu cei dragi, multi prefera „vinu`” / „berea” ect. – eu prefer apa pe care multi nu o au si care le`o doresc din tot sufletul, altii prefera sa fie in centrul universului – sa fie ei steaua „centrala” eu le doresc sa fie ei insisi – degeaba😐, foarte foarte multi fac cumparaturi in aceasta perioada doar pentru ca asa e „traditia” – doar pentru ca se „termina” anul (2007), unii nu fac – doar pentru ca nu au bani, 1 din 10 mor de frig pe trotuare, la colt de strada, prin scari de blocuri, prin parcuri – chiar si in propriile lor case – NO NATIONSNO FLAGS – o strigare ce mi-a intrat in minte – sau ma rog in CAP – Va doresc din tot sufletul noroc, deci sanatate – iubire – o casa frumoasa – va doresc un 2008 mult mai frumos si mai bland.
S-a terminat, gata ! Incepe alt capitol important din viata mea – din viata voastra – din viata fiecaruia; vad in jurul meu oameni hipnotizati de multe prostii ale trecutului si care din pacate – ale prezentului – bani – „femei” – „combinatii” – care`i cel mai „jmecher” – si pot continua –

Nu am terminat aici, am multe de spus – insa acum – La multi ani ! si sa ne „auzim” si la anul – mult mai bine (daca se poate).

No comments yet

Lasă un răspuns

