Skip to content

La Multi Ani Ioana !

Miercuri, 31 Octombrie, 2007

La Multi Ani Ioana !

« Sentimente” – pentru Ioana,,Sentimente” , dar de ce resentimente ?
Durere si` atata tot … e peste tot

Nu vad nimic, e intuneric
E doar durere !

…. * …. * …. * Continuarea o gasiti mai spre sfarsit … »

Mesajul are foarte multe intelesuri pentru mine – si poate ca nu este o ordine in ceea ce citesti – aranjeaza – reciteste ori de cate ori este nevoie – leaga cuvintele – nu e codat – nu e cifru` de spart – nu trebuie taiat nimic – nu trebuie adunat – stii foarte bine ceea ce conteaza – ca persoana ! Eram confuz / sunt confuz – cel mai mare gol a fost atunci cand am aflat ca nu pot lucra intr`un program mai bun … sa fac ceva mult mai frumos… sa lucrez intr-un program in care sa`mi pot pune in practica toate ideile ce pe moment le „gasesc” si daca trece 1 min le uit – dar „vin” altele – ar fi fost idealul – ar fi fost ceva la care m-as fi uitat si la ora 04:00 – m-as fi trezit din somn sa ma uit – dar ghici ? stii ce `mi place… la acesta… imi place simplitatea … imi place pentru ca e diferit de celelalte… mi-a iesit ce mi-am propus… ca „temelie” – SIMPLITATE – ORIGINALITATE – FRUMUSETE – MESAJ – SUNET <combinatia dintre> VIDEO – ( si ar mai fi – dar acestea sunt printre cele mai importante – sper sa nu fi omis ceva ); tin minte ca am inceput sa lucrez la clip de pe la ora 23:00 ( cu aproximatie ) nu mi-am notat – si`mi pare rau – pentru ca obisnuiesc sa stiu cand? ce? cum? unde? (ordinea nu conteaza 😀 ) , in acea seara nu am dormit – am baut cafele peste cafele – atunci cand mi se inchideau ochii chiar daca ma fortam sa`i tin deschisi – acest lucru m-a dus la o proasta concentrare ( e firesc ) – pe la 04:59 am terminat de „pus” / „redactat” / „scris” / „simtit” – acele „randuri” , la care nu am stat sa ma gandesc – si de asta sunt foarte multumit (de mine) ; stiu ca va intrebati : „de ce dureaza asa de mult ?” – pai in primul rand e o treaba foarte migaloasa – conteaza foarte mult detaliile – ceea ce mi se potriveste ca o manusa – detalii ce tin de foarte multi factori … sunet-video , frame / frame si ce tine de „tehnica” aleasa … bine si multe altele… iar de la 04:59 … pana pe la 8-9 am stat sa „randuiesc” sa`l fac la propriu … adic sa combin in final totul si sa rezulte fiserul .avi … aici trebuie sa stai foarte bine cu nervi … iar la mine nu e problema… pentru ca cei de la youtube ofera spatiu maxim de upload / fiser 100 mb – iar mie mi-a rezultat prima data 140 mb … deci nu puteam sa fac upload… am mai randat odata si mi-a iesit 98 mb – la limita – am facut upload … apoi mi-am dat seama ca am uitat sa mai fac ceva la clip … dupa o alta ora de batai de cap… de lucrat la el… am randuit iarasi … am mai stat si acol vreo 20 – 30 min … ( cam atat dureaza o randuiala ) in final … mi-a picat fisa… ocupa foarte mult.. 100 si ceva de mb… si CALITATEA LASA DE DORIT ( si logic ca daca as mai fi micsorat … fiserul .. ar mai fi scazut din calitate … si mai logic este ca automat ar fi iesit ceva mai rau … – calitativ vorbind ) in timpul randuieli … dormeam pe scaun … eram si sunt .. ( si acum ) foarte obosit.. de Duminica … nu am dormit decat 6 ore… si astazi e Miercuri … si nu cred ca am sa dorm nici astazi … deja e ora 03 dimineata.. 😐 cu toate ca sunt foarte obosit […] in ziua respectiva… aveam cursuri de la 12:00 … si vroiam sa ma duc … fara „dar si poate” – curs de Mineralogie 2 … apoi o fereastra de 2 ore.. si apoi Lp de Mineralogie 2… deci am stat pe la facultate 6 ore „de ceas” / 3 ore „de facultate” – astazi – idem – ba dute la curs dimineata de la 08:00 … ba dute la muzeu … ba dute si trage la xerox flaiere … ba dute si joaca rumy … ba dute si cauta aia.. si tot asa…. acum uite-ma .. ma „prinde” ora 04:00 … nu mai este mult…

A meritat totul si va merita – pentru ca Ioana nu e decat una – are un ADN pe care nimeni nu`l mai are – acel ADN care nu`l poti „analiza” intr-o ora/zi/ s.a.m.d – Ioana esti „cineva” ce nu mai gasesc orsiunde – si nu te gandi la : „la inceput toti iti spun ca esti asa si asa.. (de bine) iar mai apoi te fac in toate felurile si ti spun toate defectele” – pentru ca nu e asa… nu si la mine !

„Sentimente” pentru Ioana

––––––––––––––
,,Sentimente” , dar de ce resentimente ?
Durere si` atata tot … e peste tot

Nu vad nimic, e intuneric
E doar durere !

Doar eu raman la fel
Acelasi „eu”

Incep mereu …
Mi`e teama insa sa termin la fel – din nou
––––––––––––––
Mi`e teama sa mor fara sa sap un pom
„Sentimente” ce cad in gol

Pasesc prin bezna si prin ura
Nu vad „pic” de lumina

E ca un vis, e ca o stare
Sunt „Sentimente” fara scapare

O boala incurabila
Dintr`o viata reala
––––––––––––––
Trezeste vieti
Din lumi paralele

Doar cateva secunde
Ma mai despart

Minute, Ore, Zile …
Ani ce varsa toate amintirile

,,Sentimente” puse laolalta
Sa stii Ioana – ca mie`mi pasa
––––––––––––––
Cu toate greutatile ce ma apasa
Dau `tie toata fericirea mea ramasa

Accepta !
Si sper ca tie`ti pasa

De 31 octombrie
Cel mai launtric sentiment – al meu sa fie

Ce mi`a placut intodeauna,
Fericirea !
––––––––––––––
Neatinsa`i ea din fire
Fericire putreda – la mine

Accepta ,,La Multi Ani Ioana!”
Parte de fericire – Tu – sa ai

Tot ce`ti lipseste
Si tot ce`ti foloseste -`ti doresc

Doresc asa cum vreau sa te privesc
In fiecare zi cate`o culoare ,,calda”
––––––––––––––
Galben cand rasare Soarele
Rosu in amiaza mare

Apusul de pe stadion ce culoare are ?
Oranj sa fie oare – tot o culoare calda

Visez colorat precum o ,,piatra” rara
Doar realitatea`i transparenta

In ,,spate”
Resturi intunecate – sunt aruncate […]
––––––––––––––
La Multi Ani Ioana ! iti doresc tot ce`mi doresc !

Totul a inceput ciudat, o zi in care nu speram sa „prind” un zambet , sa ma agat de un suras – am plecat doar cu gandul ca am sa joc tenis (catusi de putin) , ca am sa ma murdaresc 🙂 – a fost o chestie de moment – -el- totul a fost aranjat de -el- adic eu nu aveam de gand – nu sunt genul care sa se bage in seama 😐 – chiar daca in sufletul meu este „intentie” – „eu fac o tura de teren si ma opresc fix acolo si intru in vorba” cam asa a spus el – eu nu am reactionat decat intr`un singur „fel” : – am zambit -> ras – si s-a tinut de cuvant , acolo … langa voi … a vrut / a intrat in vorba cu voi ( tu si paula) – sincer – de ce am venit ? – pentru ca ma plictiseam singur – hmmm daca stau bine si ma gandesc a fost cel mai greu dar si cel mai important pas – cu adevarat un mare pas 8-> – m-am si mirat cand paula mi-a spus ce mi-a spus „te stiu” … si de atunci totul a crescut precum „aluatul” a trecut o zi , 2 ,3 ,4 si uite – astazi 31 Octombrie cand e si ziua ta … poate ca nu am vorbit (adunat) 1 zi – sunt multumit – dar nu si de mine – de ceea ce am fost in unele momente si de ce sunt – imi este teama de ce va fi – in Noiembrie , Decembrie s.a.m.d – mi`e teama de viitor … de aceea Ioana nu am jucat badminton – intamplator – [ sau poate ca da ] – a fost si e ceva „interesant” de frumos – dar e bine sa fie asa … ce farmec ar mai fi avut … daca am fi stiut ! 0 – farmec , 0 – motive de a spune „astazi ce zi este” ; sa stii ca nu m-am prefacut cu nimic – pentru ca altfel nu as mai fi scris la ora aceasta 03:03 – 31 Octombrie [ o mica paranteza – imi cer scuze ca te-am trezit la 0:38 … (aproximatie) sa`ti urez La Multi Ani !) stiam ca dormi – stiam ca nu`ti place sa fii deranjata seara.. beep`ri , apeluri – etc … tot ce te rog e sa ma ierti si sa fi fost singura scuza pe care o accepti – ZIUA TA ! odata pe an promit ca se intampla – s-a intamplat – si abia astept 31 Octombrie 2008 :)) – alt deranj 😐 ]- pentru ca altfel nu`ti spuneam atat de multe – pentru ca altfel nu m-as fi „deschis” atat de mult – pentru ca altfel nu ma interesa decat ce se cere * astazi („mileniul 3”) – toate acestea poate ca ti se par [ si mie unul daca „privesc” de sus [1 D] ] motive – ciudate si fara o baza solida – pentru mine chiar si un bat de chibrit conteaza intr`o casa… cu sau fara el – iti poate arde casa – poti da foc la casa – poti salva o casa – detaliu conteaza pentru ca daca nu ar mai fi am concepe diferite modele de „oameni” – care nu doar ca uita sa simta si/sau nu pot (chiar daca ar dori) dar care sunt condusi precum o „masina” de tocat carne – si inapoi si inainte – dupa cum i se dicteaza ! Am cunoscut`o pe sorata (Iulia), am cunoscut`o pe sorata (Iasmina)(dictionarul meu 😀 – spun asta pt ca nici acum nu`mi explic de unde a stiut ca am parul cret (defapt)) … ce urmeaza ? sincer nu stiu – dar vreau sa stiu – ca vreau ca nu vreau – cu toti aflam / stim – ca e astazi ca e maine ca e peste 10 ani – stim doar atunci – [ puncte de suspensie ]

P.S. Somn de voie cat ma tine „ambitia de a face ceva”

4 comentarii leave one →
  1. Joi, 20 Martie, 2008 18:50

    pasul in’ „spate” … 😐

  2. Sâmbătă, 15 Martie, 2008 09:04

    Un pas in fata, il aduce pe-al doilea inainte…

  3. Miercuri, 19 Decembrie, 2007 14:46

    La sud de Steaua Polara e Carul Mare ( Ursa Mare ), la nord de Steaua Polara esti tu frumoasa Cassiopeea – abia peste 12000 de ani nu am sa te mai pot vedea sus – acolo – pana atunci nu uita : – Tinteste catre stele –

    Iti mutumesc din suflet, Ioana.

  4. ioana permalink
    Luni, 19 Noiembrie, 2007 09:36

    da….cum a fost..asa pur si simplu..eu ma numeam „andreea” si paula „ioana”…e ciudat…e frumos…e bine..!
    multumesc!

Lasă un răspuns

