Skip to content

O alta zi […] Momotzel & Xandra […]

sâmbătă, 18 August, 2007

„din pacate simt ca trebuie sa`mpart cu tine simtul meu de pesimist prin urmatoarele..: nu stiu in ce lume fantastica traiesti tu, si pe bune, iti doresc sa nu te apropii cu balonul tau de sapun de lumea reala ca se sparge in mii de ghimpi…sunt curioasa daca macar jumatate din oamenii care ti`au vizitat profilul s`au obosit sa ti`l citeasca…eu una nu m`am obosit…cateodata ma intreb de ce cele mai disperate gesturi si cries for help raman ignorate. poate am trecut eu prin prea multe fucked up shit si nu am la cine sa ma plang. nu ma plang insa. impart ‘teoriile’ mele de copchila inca netrecut destul prin viata cu tine. imi pare rau pt multe. si spun ca`mi pare rau in speranta ca bishii o sa citeasca astea si o sa se simta. pt ca nu prea am curajul sa`i zic just like that. aberez k o idioata,. mhm. i know . but yes, cold heart bitches Do have filingz! ;;)🙂 nuapte bunaaa….” [ Xandra ]

Impresionant si neasteptat […] De ce ?: Impresionant si neasteptat, foarte multe palme imi trebuie acum sa ma trezeasca, sa ma palmuiasca – sa imi revin imi trebuie o galeata plina cu apa; nu a fost prima data dar pot sa zic ca a fost printre primele momente in care tu ai fost cu „un pas” inaintea mea, sunt eu nascut in aceeasi luna cu Nostradamus, dar sunt multe … foarte multe „lucruri” ce ma depasesc ca moment, fiinta, varsta, inaltime, „inima”, gandire […] timp, ca stare – nestiind de ele, ca exista sau ca se pot intampla, in urmatoarea secunda ori candva – atunci cand timpul nu stie in ce directie sa o „ia” ( fireste sau „orbeste” ).
Inceputul nu e decat un start – aparent ratat: Inceputul – un cuvant ce de multe ori imi „scapa” , sincer nu pot sa`l retin si nu – pur si simplu – ci pentru ca la mine e cu totul altfel, un inceput poate fi frumos – pentru ca e „trecut” iar prezentu` sa fie momentul – sa fie ceva insuportabil de dureros – sufleteste in primul rand si nu in ultimul rand – sfarsitul – acel sfarsit e viitorul meu, imi pare rau – 99 % din tot ce se „sfarseste” e – dureros – mult prea dureros sa mai continui sa`mi imaginez acel … „sfarsit”. A inceput in luna Mai, acum 3 luni daca nu ma insel – Youtube – acele comm la – „Green Day vs. E.M.I.L – copywrong Tzontonel&Laly” ai dreptate ! poate ca nu trebuia – „si apropo:| urat din partea ta sa`i dai STARI AMARE lu bishii😐 ai de`a face cu mine >:P coz i love bishii more than any1 ;/” poate ca nu trebuia sa`i dau si sa`i zic – nimic – dar uite ca am facut`o … nu stiu – nici macar eu daca e sa regret ori nu ! – nu stiuuu ! si nu vreau sa aflu, tot ce am vorbit, tot ce am facut, tot ce am suflat in acele momente, TOTUL chiar si pasii pe care`i faceam alaturi de ea – m-am „oferit” intru` totul, incercam sa sincronizez pana si pasii, nu cautam perfectiunea (nu caut), cautam si caut „frumosul” din interior, cautam si caut firescul, cautam si caut o alta viata, cautam – caut si am sa caut „frunza” pe care vantul o da jos sau care de batranete „pica” (acolo unde „vantul” o „poarta” ) si nu acea „frunza” care hotaraste ea cand e „timpul” – NU ! … nu acea „frunza” care vrea sa „pice” pe o masina – sa fie purtata mai apoi /pe/cu/ masina – NU ! nu! nu! nu vreau acea „frunza”! […] dar sa revin si sa incerc sa nu visez – mereu … acum 3 luni ai fost ultima persoana la care m`as fi asteptat, de la care m`as fi asteptat sa primesc comm la acel „clip” de pe Youtube – sincer; nu am primit de la acei „buni prieteni” sau de la acei „buni amici” – si uite ( nu intamplarea ) ci pur si simplu „Timpul” a fost si spus – TU ! … toate acestea le-am simtit si le simt de multe ori, foarte multe brate „ma trag” in trecut, multre brate „ma trag” acolo unde nu mai vreau, senzatia o am si acum – mereu – sa fii trimis mereu acolo unde nu merita nimeni, nici macar cele mai rele „creaturi” / „fiinte” – chiar si cele „scrise” `n carti cu 1001 basme ori pe foi desenate […] Fara dar si poate in aceasta fraza – `ncerc – sa`ti raspund : „tzontonel maai mama :))))) gata te`ai regasit in facut filmulere?:-< aw thats sad😐 [vai cu drag yours truly xandra…si filmu` e destul de chiar ok:P]” , eu nu m`am regasit niciodata, nici macar in acei „oameni” care „la prima vedere” as fi spus „bai ‘tu’ esti ‘eu'”😐, suntem mult prea „diferiti” – cu totii – ca sa ma mai pot regasi in ceva, da cei drept de multe ori cand ma uit la acele clipuri duc palmele la obraji` si stau si ma uit lung, sunt acel orb ce vede prin `ntuneric, incep sa plang chiar daca „ochii” mei nu au vazut niciodata cum arata o lacrima, de ce asa? si de ce toate acestea? – pentru ca simt – si ma multumesc cu atat – pentru moment simt ca e tot ce pot sa am, tot la ce mai pot ‘spera’ si nimic nu cred ca ma poate „schimba” – doar „ea”.
A „doua” parte e ca si capitolul II dintr-o carte!: nu intamplator ai citit adineauri cuvantul „doua” , „a „doua” parte”, tot ceea ce simt si scriu – toate – au o legatura oarecum ascunsa, nu trebuie si nici nu`mi doresc ca toti sa stie ce simt si ce vorbesc; nu numai ca nu vreau dar ;)) pur si simplu asta se intampla – ca vreau – ca nu vreau – citeste ceea ce „se spune” dar nu sari peste ceea ce NU „se spune” […] daca e sa ma pun in fata oglinzi, acel „el” ce`l vezi in oglinda (si nu eu) ar spune: „nu poti sa imparti cu mine nimic” ,”singura persoana care ar trebui si trebuie sa imparta cu mine este „EA”, esti si „prima” si a „doua” – iar doi poate insemna si „ultima” – dar hmm e curios pentru ca la mine cuvantul „ultim” nu prea e de bine si de multe ori il refuz/ il ignor/nu`l bag in seama ,deci ma `ntorc cu spatele la oglinda si`ti spun din tot sufletul „prietenii adevarati sunt pe viata si plang alaturi de tine” indiferent ca te certi la „cutite”, indiferent ca a gresit cu ceva, indiferent ca te-a transformat (prin vorbele aduse) in cel mai josnic om, in cea mai josnica fiinta din oras – ca sa nu generalizez (lume).
Nu tai padurea pentru ca un copac e ‘bolnav’: Acum, in al meu prezent – nu se potriveste <- […] da e o lume fantastic de dureroasa😐 si foarte alunecoasa datorita acelui „sapun” – mereu ma lovesc / mereu sunt lovit.In acest moment am (aproximativ) 19 – 20 de cititori/cititoare – fara presupuneri si fara „vai am citit … e impresionant” – in ziua de astazi e greu sa cred ce tine de mine, sa ma cred pe mine insumi – ce sa mai zic de „cuvinte” ori – „altcineva”, asa cum simt – scriu – asa simt si stiu cate „persoane” citesc cu adevarat si mai presus de asta – simt acel 1%.
E ciudat pana si „ziua” sau „noaptea” / „lumina” sau „intunericul”: Ciudat😐, am citit totul de zeci de ori, mereu un cuvant (altul – mereu) imi atrage atentia, il vad cu „bold” (<.b> <./b>) […] spre sfarsit e clar – s`a intamplat ceva, daca te pot ajuta cu ceva si sper sa pot – te ajut cu cea mai mare placere – doua „lucruri” – conteaza foarte mult (1) sa ceri ajutorul daca ai nevoie! (2) sa nu depaseasca „conditia” mea de fiinta si sa te pot ajuta!<br>
As putea spune „ore `ntregi” de „amintiri” si clipe – fiecare dintre ele sa le furisez in prima sau a doua parte ori aici … si cred ca asta am sa fac* […] cand o sa va mai vad, vreau sa va vad cum fugiti sa „alungati” porumbeii, vreau sa va vad cum „va plangeti” ca va dor muschii de la obrajiori – si asta de la atata „ras” si foarte multe altele – asta as vrea sa o vad ! si as da chiar si eventuala fericire pe care as putea sa o am – prefer sa vad o fericire si sa sacrific o „eventuala” fericire ! prefer sa nu vad „tristete” dupa o lunga si o „fascinanta” fericire decat un „balon” de fericire – ce se sparge la presiuni mai ridicate – si dupa cum bine stim … firesc – tot ce e bula si e plin de aer – se ridica si se sparge in presiunea „atmosferei” , inaltimea e insa cea care decide , a … si timpul ! Spun ca pe langa acei pasi „sincronizati” si acele momente pe care nu am cum sa le uit au fost mult mai multe „fapte” si „clipe vesnice” care nu se vedeau cu ochiul liber, ci mai degraba le simt/simteam […] tin minte o zi in care zapada avea un cuvant de spus, era „majoritara” mai mare si mai multa decat „noi” toti la un loc … aveam de ales intre „un pret” egal, ceva „nascut in puf” sau ceva „nascut” asa cum a fost dat sa fie – trecut cu greu de tinerete , sau nu ! si dintre o „mama” care ii ofera si apa dar si pamant si soare chiar daca era eclipsa de soare …. si o „mama” care se chinuia, ii dadea din propria paine … ce am ales … si asta pentru ca nu suport sa fiu altfel … sa aleg tot ce e frumos si bun … un mic trandafir … putin rupt de mine … pentru ca l-am purtat prin frig, l`am tinut in frig … cine stie de cand nu a mai stiut ce e „apa” sau ce e „pamantul” – am dat acea „avere” pe care as fi trebuit sa o dau, daca era sa aleg „frumosul”, sincer daca nu era „ea” … poate ca l`ar fi aruncat … sau poate ca l`ar fi primit cu jumatate de „inima” si totusi nu a facut`o … a fost totul asa cum era si timpul si vremea … firesc … nu stiu nici astazi daca din punctul „nostru” de vedere am facut cea mai buna alegere, stiu insa ca din punctul meu de vedere … am facut o alegere … mai mult decat corecta … am preferat ceva de „jos” sa`l „urc” … si mi-a placut … sunt multumit! […] *si asta pentru ca vreau sa intelegi ca si eu sunt un idiot, si ar fi bine sa simtim cu toti acest lucru, sa fim idioti cu toti – dar sa lasam macar loc de 1% exceptii … sa lasam loc pentru nefiresc, vreau sa citesti in profunzimea cuvantului si sa faci legaturile pe care eu le simt si care trebuie, esti? atunci sunt! … nu ai gresit cu nimic, si daca totusi consideri asta atunci pot sa zic ca mai bine o amputare sanatoasa decat o cangrena lunga si dureroasa ! deci oricand … „la dispozitia ta , majestate ^:)^” ;)) … dar mai departe … ceea ce nu inteleg sunt „ascunzisurile” de dupa a tale cuvinte … sincer…. pot intelege foarte … foarte multe😦 , daca e ceva rau … / de rau … daca te pot ajuta sau daca am un rol in tot raul … sa`mi spui … eu sunt pionul de pe tabla de sah … ne putem lipsi de pion pentru a supravetui/castiga … regele si regina … dar mare grija .. mare mare … grija… inainte sa spui, sa scrii, sa gandesti … trebuie sa simti ->> vezi … e randul meu – „teorii” de copchil handicapat … si vreau sa te anunt ca eu conduc detasat … !!!
Xandra … vreau sa tii minte ceva … din toate prostiile mele simtite si scrise mai sus: Mult mai important decat anii din viata este viata din ani ! altfel spus … mai importanta e viata din ani, pot fi 1-2-3- 40 … VIATA ! si nu anii din viata … caci pot fi 100 de ani … dar ultimu sa`ti aduca amaraciunea primilor 10 ani sau 20 sau 30 sau 90 … prefer sa mor cu zambetul pe buze si sa tip in gura mare dupa 30 de ani de trait … „DA ! … asa da viata !”

Multumesc, Tzontonel

No comments yet

Lasă un răspuns

