Skip to content

Jurnal de „23 Iulie” […] Suferinta si alte sentimente […]

marți, 24 Iulie, 2007

Ce sa mai cred ?! – Va rog din tot sufletul sa uitati tot daca am gresit – bine nu am facut , va implor sa nu imi mai multumiti atat – nu merit – va implor sa … sa ma injurati, sa ma ignorati, sa ma omorati – daca aveti sansa – daca nu v`o dau eu … sunt satul de mine … cum sunt satul sa mai beau apa … asa cum sunt satul sa mai traiesc inca odata – desi cat de curand poate o sa zic – GATA am scapat – mort sau ingropat sa uit … sa fiu altcineva … la inchisoare sau la spital … sa nu ma mai indragostesc de nici macar un pix sau de un creion , caiet ori o „punga” de la bomboane „silva” – culoare rosie – ce sa mai exprime … nimic – asa cum sunt – nimic – asa cum vreau sa fiu – nimic – asa cum vreau sa redevin – nimic – asa cum am sa fiu – nimic – asa cum sunt vazut – nimic – asa cum pot sa simt – NIMIC – si doar atat .
Off … al meu d-zeu nu intelege cat e de greu … cat mi-e de greu … vreau sa trec dincolo … sa nu`mi mai multumeasca nimeni de acum in `colo … nu vreau sa mai vb cu oameni … vreau sa nu fiu singur… nu vreau sa vb numai cu caini .. pisici … si altii … care poate nici ei nu ma inteleg … nu vreau sa mai traiesc … asa… e atat de greu … vreau lampa … si nu vreau 3 dorinte… sa`mi fie indeplinite… vreau doar una… si nu mai vreau sa fiu iubit.. ca nu exista asa ceva… nu se poate sau cel putin nu se „concretizeaza” … nu dureaza … nu asculta … nu se lasa sa nu ma raneasca… nu poate sa mi vorbeasca… sa` si doreasca… asta – cu adevarat – cu toata suflarea … m-am saturat… nu `mi doresc decat sa mor… sa crap … precum o bucatica de plastic… stricata… scuipata de toti pe strada… maturata… aruncata… la cos… purtata de vant… urat mirositoare… nereciclata.. pt ca nimeni nu o poate primi … asa … cum e ea … nici nu mai stiu cum e … nici nu ma intereseaza cum e acolo … vreau sa ajung … nu sa scap de ce e aici.. prefer sa ma duc si sa nu ma aud cand tip .. prefer sa ma duc si sa nu`mi pese ca ma doare… cat de tare ma doare… nu voua… voua – niciodata – … nici acum si nici atunci – acolo – mie … unul … as impusca totul acum … as darama tastatura.. calculatorul tot – as strica … si nu de nervi … si nici de nebun ce sunt … doar de ura… si de cat de mult ma urasc… – dar ce vina au ei – ? – ce viitor sa mai ai … si la ce viitor sa te mai gandesti…cand pur si simplu nu`ti mai doresti nici macar ziua de astazi … ce sa mai vorbim de ziua de maine… cand … uf… nu doar ma balbai…dar imi vine sa` mi mananc unghiile si sa ma las asa… in aer … apoi in apa… sa suflu in ele.. si sa ma doara… sa ma usture… apoi sa` mi jupesc urechile … si sa ma doara cand imi vorbeste cineva… sa ma doara cand ascult muzica… sau cand tipa – de afara – cineva … sa mi scot sprancenele … sa pun poxilina la ochi … ochii inchisi.. cu ochii inchisi .. sa uit … sa mai vad… sa uit ca mai am ochi… atunci cand ii ating.. sa simt ca acolo mi-e fruntea… sa uit de acele „goluri” … mari … sa uit de tot ce am vazut – candva – … la gura sa`mi bag o agrafa … complex – ca operatie … si eu … care aveam atatea vise… imi vine sa le tai cu lama … si asta am sa fac… imi vine .. sa ma duc de nebun pe „tarla” … imi vine … sa sterg tot ce am scris… imi vine sa ma arunc … imi vine sa sterg tot .. tot ce am primit… de la e-mailuri … pana la adresa de e-mail… sa o uit… sa schimb parola… si sa o uit – sa nu mai stiu – sa nu mai stiu ce e internet… sa uit ca pot sa joc fotbal… sau ca stiu sa tin o chitara in mana … sa nu mai raspund la nimeni … doar la saluturi … sa merg in fiecare zi de un nebun … fara sa ma intereseze ce e in fata.. sa plec privirea … sa numar doar acele pietre ce par ca`mi – zambesc – … fals bineinteles… vreau sa dispar printre aburii de la o gura de canal… vreau ca pa 17 … sa ma apuce o nebunie… sa plec de acasa… sa inghet de frig… pe strada… pe o strada cu nametii de 4 metrii jumatate … sa nu ajunga nici o sanie acolo , nici macar lumina lunii … nici macar vantul … sa`mi zboare caciula.. sau o manusa – sa mor de sete … caci totul e gheata si nu pot topi … apoi de foame sa tip … si sa fie asa cum imi doresc… in final… sa `nchid ochii … un zambet sa imi asez pe fata… obrajiorii rosii sa se invineteasca… sa mor… dar sa respir… acolo – stiti care e ultimul lucru pe care mi l`as dori .. e sa simt cand trupul meu … e ingropat… fara ca cineva sa planga… fara preot… fara familie… doar ei…acei ce `mi sapa groapa… doar ei …acei ce indiferenti – cu mine – sunt… iar eu sa`i inteleg… sa`i cred… nu au de ce… sa puna o ultima lopata… pe o scandura si patru cuie … strambe .. ruginite… sa se crape daca te asezi pe acel „pamant” … nici cruce nu`mi doresc… nici gard…nici floare… totul s-ar darama … ar crapa … cat rau mi-as face… acum … si de acum … sa nu se inteleaga..ca`mi doream …. poate ca…dar nu asa cum imi doresc acum … asa cum imi doresc… de astazi inainte… de`acum – Luni 23 Iulie 2007 – o ora… ce`o …s`o tin minte… ca fiind ce-a mai ghinionista… 15:00 … 3′ … o cifra…. care ar fi trebuit sa `mi aduca noroc.. si uite… nimic … nu e corect… totul e ciudat … totul e invers… totul e altfel decat iti doresti… si vai de mine…ca`mi doream pana nu demult…. numai bine… uite… tot raul e acum al meu … ca o sugativa… ma si preling… am o vina.. e clar .. nici nu mai vreau sa verific …daca am gresit … gramatical vorbind… nu ma mai intereseaza sa intelegeti… ca doar scrisul… il intelegeti… oricum … e totul pentru voi sa intelegeti ce zice… dar nu si ce simte… va jucati cu sufletul doar pentru ca stiti sau nu constientizati… stiti ca e bine – doar pentru voi – constientizati prea tarziu … ca totul e gresit – asa cum ii – Andrei esti un mare prost – un mare dobitoc… si am sa aduc argumente zi de zi … am sa te critic … si am sa fiu acel suparat.. nu „pe „sistem” … si societate”… ci pe TINE … in primul rand… esti un mare bou si jumatate… traiesti in Kenya dar spui ca esti american … zici ca nu esti om …dar esti o bufnita.. ce dracu` … sa mai inteleg… ca esti doar suflet ce maine te calca… doar pentru a arata frumos… la guleras… la maneci … dar nu stie … ca te doare… ca te omoara… bineinteles… tie `ti pare bine… ca mori … ca uiti de ei .. de tot… poate ca nu are nimic de`aface cu ziua de azi … asta `mi doream de 19 ani … nici bine nu am zis „buna, eu voi fi andrei … un mare idiot” … si imi si doream acest lucru … pot sa zic …ca nu mai cred in nimic… in mine nici atat.. nici macar atat… mi-a zis cineva.. „ai probleme de personalitate” … vedeti cum e… te place… doar pentru ca scrii … te place doar pt ca vorbesti mult…dar el nu stie ca tu defapt asta simti cu adevarat… si ca simti mult mai multe… ca te raneste… ca el … te raneste… si spune el … generalizand… adic o ea… un el… oricum … nu intelegi.. nu intelegeti… nu inteleg…
„SUFERÍNTA, suferinte s.f. Durere fizica sau morala; suferire; starea celui care sufera. Expr. A fi în suferinta = a duce lipsa de ceva. – Suferi + suf. -inta (dupa fr. souffrance).” oare este indeajuns ? Nu mai am nici forta sa simt , parca m-am blocat in timp , nu mai am nici forta sa vorbesc sa ma deschid … am sa plec capul … si`am sa plang… pentru ca e tot ce merit acum – sa sufar – mereu – sa plang – atunci cand sufar ! citesc … continuu sa privesc … ma `nsel sau am dreptate … si nu voi – macar eu […] … rasaritu – Estul – mi`a placut intodeauna , si cu toate astea mi`e greu sa`l inteleg , cum pot sa fac , cum sa fac , ce sa fac , ce pot sa fac ? de ce EU , de ce eu trebuie sa conving ca sunt altfel , ca o sa fie total diferit , ca poate fi si altfel decat -rau- , ca va fi frumos si nu urat , ca totul e asa cum nu a fost – asa bine- frumos- cum sa fac toate astea , am rabdare , si stiu ca voi acuma spuneti ca ” tu andrei nu stii ce e aia rabdare” daca nu as stii ce inseamna rabdarea , de ce mai iubesc , de ce dupa fiecare apus de soare – dupa fiecare despartire de voi si nu vreau sa zik ea – iubesc , iubesc rabdarea , iubesc ambitia , iubesc o singura data o singura fiinta / un singur lucru , daca ar fi mai multe fiinte /mai multe lucruri , as iubi acea fiinta pentru care in fiecare dimineata vars macar o lacrima , acea fiinta pt care simt atatea mult mai multe decat pentru celelalte , as iubi`o pentru ca stiu – dar nu sunt sigur- stiu si sper ca o singura data imi va spune TE IUBESC – o singura data sa simta asta , imi doresc , simt , visez asta , te visez , visul , visurile …ceasul e 14:25 uiii :-< [brb revin mai acus ] … am revenit ceasul e 15:13 minute … imi este frig , vi sa facut vreodata pielea gaina de la frig , da sau nu , da ? oare stiti cum e sa vi se faca pielea gaina cand iubiti si cand persoana respectiva e alaturi , voi sa simtiti multe sa simtiti iubirea si sa nu puteti sa ii spuneti asta , sa nu puteti explica acest lucru , pur si simplu sa se miste totul in voi „acei fluturasi ” sa tremurati cand acel suflet pe care`l iubiti va iubeste , iar voi sa visati cu ochi deschisi la ce zice acea persoana… sa va ganditi la viitor , sa plangeti in voi sa va fortati sa nu aratati asta , asa cum nici iubirea nu o puteti arata decat atunci cand o primiti , NU CRED , sa ascultati o melodie , sa ascultati sunetul de afara , natura , si sa vi se faca pielea gaina , sa va fie frica si in acelasi timp sa tremurati pentru ca aveti si purtati atatea sentimente incat nu le puteti da afara , le tot adunati , o explozie de sentimente – am sa va cred , doar atunci cand imi spuneti ca iubiti si sunteti iubit , eu cred cand cineva si simt cand cineva |> este iubit sii iubeste , de ce nu spuneti te iubesc … de ce va este frica , va este frica sa fiti fericiti , va este frica ca daca spuneti te iubesc ar putea fi prima si ultima persoana care va iubeste si o iubiti , stiu ca multi nu vreti asta , vreti sa traiti tot timpul in aventura sa cunoasteti si alte „iubiri” de ce nu va multumiti si nu intelegeti ca nu poate veni decat doar odata , cu adevarat , si un adevar va spun caci asta simt , voi credeti ce vreti , voi ceilalti care spuneti ca iubirea nu vine decat atunci cand nu te astepti , de ce nu spuneti el e ! / ea e ! De ce , de ce nu va indragostiti ? de ce nu mai exista iubire , de ce uni sarlatani mai pronunta cuvantul daca nu stiu ca mai apoi UNUL ca mine va suferi pt ca el si doar EL nu a iubit ci a mintit , DE CE , nu mai inteleg sa fie doar la mine , sa mi se intample doar mie , mi-as dori sa fie asa , mi-as dori sa nu mai fie nimeni in cazul meu , e dureros sa stii ca totul a fost desenat inainte de a avea peisajul , ati desenat ce nu ati vazut , voi ati incurcat totul ,voi cei care ati transformat toate astea , imi vine sa ma duc intrun loc , intrun parc si sa stau acolo pana cand EL pentru EA nu a existat , EL cel care a facut`o sa creada in minciuna si nesiguranta a facut`o sa nu mai creada in EL , a facut`o sa nu mai stie ce e iubirea sa nu mai stie cum e sa fii iubit , sa confunzi iubirea cu altceva , sa spui ca iubirea poate fi de multe feluri , sa spui ca poti iubi in mai multe feluri , si nu EL care si acum iubeste pe EA si EA pe EL nu – nu doresc asa ceva – ci doresc , sa doresc sa ma inteleaga EA , o EA care nu a cunoscut acel EL , acel EL mincinos si de care `mi este scarba ca el , continua sa faca din fiecare EA ce a facut din multe , o EA care nu stie cand sa fie sigura sau cand sa nu fie , as vrea sa intalnesc acea EA care nu spune ” […] lumea… lumea in care nu pot sa traiesc ma face sa fiu asa sa simt toate astea… si apoi sa gandesc asa… caci toti gandesc si apoi simt… eu nu sunt asa.. si nu pot sa fiu asa … nu ca mi-am dorit asta … sunt nevoit … caci toti vreti sa ma „omorati” si nu vreau… vreau sa va arat cum e sa simti … cum e sa iubesti … cum e sa … sa traiesti…dar nu… vb prostii :-< … cum sa va arat … ce sa va arat… cum e sa suferi … :-< nu nu nu nu vreauuuu nu vreau sa mai traiesc… nu vreau sa mai supravetuiesc… vreau ca totul sa fie dintr-o intamplare… si asta pentru voi … pt mine e scris… si multe multe vise /semne care`mi spun ca nu e o intamplare.. merit … meritati sa scapati de mine… merit mult mai multe… asai…dar nu traind… merit sa mor asa cum m-am nascut… – cu regretul ca niciodata nu o sa fiu iubit asa cum se cere , asa cum cere spiritul -iubirii- si nu oricum caci … iubirea pentru multi e o otrava… inseamna doar tutun/alcool/sex/bani … si alte alte umbre de genul acesta…. nu vreau … nu vreau sa ma mai gandesc… sunt bolnav poate… m-am imbolnavit de o dorinta… dorinta de a fi iubit… iubesc… iubesc…. vise … si iarasi vise… da… sunt cel mai mare visator… sunt cel mai mare idiot… da sunt cel mai mare „supravetuitor” – m-am nascut cu toate ca pachetul de carti era aruncat… m-am nascut cu toate ca acele carti aratau clar ca nu trebuie… m-am nascut sa iubesc cu toate ca nu sunt iubit… iubesc… iubesc… iubesc rautatea caci vreau sa fac „bine„ iubesc binele caci vreau sa `l fac si mai bine… iubesc totul … iubesc tot ce e stricat … iubesc lumea asta… caci asta`mi spune inima… iubesc totul caci stiu ca intr`o zi o sa`mi multumiti… iubesc … cu toate ca nu mi se cere … iubesc pentru ca simt… simt deci iubesc… iiiiubescc si inebunesc… zi de zi simt ce voi nu simtiti … doar ganditi … zi de zi plang caci exist si totusi nu pot face mai nimic…. zi de zi … iubesc :-< […]
Eu cred ca in afara societatii e locul unde trebuie sa traiesc […] minciuna de sine nu reuseste nici macar sa mascheze, in nici un caz sa vindece, teama, nesiguranta si complexele de inferioritate, ori mai grav de superioritate … relatiile pe care le observ intre baieti si fete sunt o adevarata hotie, fiecare se gandeste sa insele si are impresia ca fura ceva …. FETELE isi cauta un protector, iar baietii o victima !
Ce m`a suprins acum … caci se apropie 25 Iulie – Supercupa Romaniei la fotbal – Rapid – Dinamo – si nu demult am citit ceva care pur si simplu m`a socat😐 :

“Performanţa de a distruge un viitor”

Mesajul unui fost junior rapidist pentru George Copos.

“De ani de zile iti baţi joc de tot ce înseamnă acest club, începînd cu gloriile sale, fotbalişti, suporteri, antrenori şi cel mai grav lucru, chiar şi de juniori! Nu vezi că n-a apărut măcar un singur copil crescut de club? Păi cum să apară cînd îi pui să-şi plătească nu numai cantonamentele, dar pînă şi apa pe care o beau la meciuri?

Am făcut parte din echipa care a cîştigat campionatul naţional de juniori B, în 2001-2002 – grupa1985 şi vreau să spun că n-am primit nici măcar un leu, deşi aveam promise milioane… Am făcut liste peste liste pe vremea cînd era Razvan preşedinte şi n-am primit nimic. Venea în vestiar şi semna în faţa noastră, dar nu putea să ne dea nimic pentru că nu voiai tu să semnezi! Ne spunea săracul: ” Ce să vă fac mă copii… uite eu vă semnez, dar dacă nu semnează şi Copos, nu pot să vă dau nimic, pentru că el este patronul…” De fiecare dată cînd te vedeam la Pro Rapid şi voiam să vorbim cu tine, ne spuneai că te grăbeşti şi n-ai timp, dar să facem lista că o semnezi tu…nici azi n-am primit măcar un singur leuţ din banii ăia!

Am avut o generaţie strălucită, poate una dintre cele mai bune din istoria Rapidului: campioni naţionali, vicecampioni naţionali, de 2 ori campioni municipali şi tot de 2 ori am cîştigat grupele regionale din care am făcut parte…asta în timp ce ne băteam de la egal la egal cu Dinamo, care îi avea în echipă, printre alţii, pe Mitea şi Marica. Acea grupă senzaţională s-a destrămat din cauza dezinteresului total şi al dispreţului pe care ni-l acordai! Acum mai joacă doar vreo doi jucători din acea generaţie pe undeva prin Liga a doua…

Felicitari! Ai reuşit performanţa de-a distruge un viitor, care, la un moment dat, suna bine! Asta în timp ce adversarii noştri din acea perioadă, Mitea şi Marica, datorită susţinerii clubului, au ajuns fotbalişti de echipa naţională.

Acum, am crescut, m-am lăsat de fotbal, merg la toate meciurile Rapidului, inclusiv la cele din deplasare, pentru că iubesc această echipă, dar pe tine nu te voi uita niciodata!…”- mircea1923

Mesaj postat pe blogul lui George Copos de către un fost junior al Rapidului.

[ … ] >>

O dorinta am acum / totul sa fie asa cum visez / cum imi doresc / cum imi imaginez / o dorinta mai am acum / tot ce`am simtit / sa intelegi ce vreau sa spun / sa citesti tot ceea ce eu `ti spun / o dorinta as mai avea acum / acea frunza cazuta`n a ta cutie postala – nici vantul sa nu o scoata , nici „el” sa nu o vada , doar cerul ce ma inconjoara / sa te `nteleaga si sa`ti sopteasca / „scoate`o” caci a ta iubire este / „scoate`o” stiind ca e singura si „moarta” – te iubeste / deschide ca si cum nimic nu ar fi inchis / invat`o sa mearga si ea te va invata sa alergi / invat`o sa vorbeasca si ea te va invata sa „poti” canta / invat`o sa iubeasca asa cum tu iubesti si ea te va invata cum sa iubesti / iubeste`o si ea te va iubi la randul „lui” […] – mereu […]
<< Fără existenţă >>

Am sa evit
Am sa ezit
Am sa tip

In timp ce mor eu am sa evit
Am sa evit o viata
Si`am sa evit ca sa mai pot trai

In timp ce eu iubesc am sa ezit
Am sa ezit sa mai traiesc
Si`am sa ezit sa`ti mai spun ca te iubesc

In timp ce tu`mi vorbesti eu am sa tip
Am sa tip ca vreau sa mor
Si`am sa tip cat pot de tare – eu vreau sa mor –

Si doar atat – sa`mi doresc –
E tot ce vreau – tot ce`i drept
E tot ce`ti cer – e tot ce`mi doresc

Incep sa `nebunesc
Invat sa „nu” mai pot – iubesc
Incerc si sper sa reusesc

Sa ma transform
Nu pot sa nu devin
Un monstru – gol

Fara sentimente`ti spun
Fara ganduri si fara vise
Vreau sa mor in somn

Vreau sa ma trezesc cu totul – altul –
Sa pot sa tip si sa ma bucur
Nu mai exist !
<< Moartea >>

Cum pot sa mai incep
Sa impletesc cuvinte
Fara sensuri – adevaruri
Fara adevarate `nceputuri

Cum pot sa mai continuu
Sa fiu urat de lume
Sa ma urasc ca si un caine
Ca sunt mancat si ignorat

Cum pot sa mai sfarsesc – eu – lume
Nu vreau sa mor – sa ma arunc in gol
Vreau doar ceea ce mi se cuvine
Ceva rapid – fara sa simt

Eu am sa mor –
Eu am sa uit de tot –
Eu am sa va privesc mereu de „jos” –
Am sa sfarsesc – apoi am sa `ncep – la fel precum un cerc !

One Comment leave one →
  1. ..cineva trecut... permalink
    miercuri, 25 Iulie, 2007 12:03

    sunt atat de multe de spus pt ca simtim atat de multe….si atat de putine cuvinte, atat de putine cai de exprimare…daca vrei sa fii singur..poti sa stai cu mine..[u stii..u la apus..eu spre rasarit-eu in dreapta..u in stanga]…pt ca oricum ai fii singur ..ajung sa cred ca eu sunt cea care a devenit un nimeni…:-<

Lasă un răspuns

