Skip to content

Jurnal şi „mici” tâmpenii !

Duminică, 22 Iulie, 2007

<< Jurnal,Capitolul XII – Partea IV – Nu stiu nimic ! […] 22 Iulie 2007 […] >>

De 2 zile nu mai stiu ce sunt, nu mai stiu nimic, sunt oare fericit? Pot sa zic ca am fugit, am zambit, am povestit, si nimic din ce-am vorbit – nu am mintit; practic cand „ii” vorbeam – altfel ma simteam iar acasa – ca si acum – „nu stiu” – ciudat/trist – oarecum – nu neaparat ca depind de „Ea”, ca totul se invarte in jurul „Ei” sau ca „nu” – e undeva la mijloc si stiu ca suna – ciudat – dar acesta este un adevar si altceva nu pot sa spun – minciuni ? – nu [-x ! […]Aseara am aflat ca nu mai sunt 16 cititori si cititoare „care au buchisit regulat sau mai pe sarite maruntele mele sudalme si iesiri paranoide” ci 17 ! – pentru mine e foarte important acest „detaliu”; cu toate ca statistica arata clar:

„Statistică Blog
* 2,934 de suflete ce au intrat pe blog”

deci cat de curand „sarbatorim” – 3000 – vorba vine🙂 […]

<< Jurnal,Capitolul XII – Partea III – Schimbari […] 20 Iulie 2007 […] >>
Acum la ora asta am observat o schimbare (in rau bineinteles) la Hi5. Cum naiba e posibil sa faca un update precum acesta. Pai eu unul cand intru pe profil la mine ma intreb „ce e asta?!” sau „a cui e mizeria aceasta?!” ; categoric ca le-am trimis un mail-contact la acesti neprofesionisti – habar nu au ce inseamna „update” / „gusturi” /”placerea de a sta pe o pagina web” /”profil” /si pot continua […] Totusi, schimb subiectul pentru ca nu merita sa ma consum pentru „un fenomen” pe care l`as traduce simplu – prostie – […] Aseara am fost pe stadion, ca si ieri … ca si acum 2,3 zile … 4 chiar … dupa o mica partida de fotbal … m-am deschis … am vorbit cu cineva care cu adevarat ma asculta si fata de care mi`a si imi face placere sa discut/vorbesc tot ceea ce simt (defapt e vorba despre doua persoane de nota 9,99 respectiv 9,98 [dar notele se pot schimba – e relativ [intr`un anume fel]] ) […]

<< Jurnal,Capitolul XII – Partea II – Dezamagit […] 19 Iulie 2007 […] >>

Au trecut 4 zile in care nu am mai scris nimic – nimic concret – pentru ca au intervenit atat de multe schimbari, incat nu stiu daca tot ce s`a schimbat – e in bine sau in rau – desi am un sentiment ca este in rau, merg mai departe – asa cum am mers si pana acum – […] Ce am facut aceste zile ? – calduroase si epuizante – In primul rand am fost si sunt dezamagit de mine, de ce am facut, de cum am facut – imi pare rau Andrei, Boule, Idiotule si cum vrei sa`ti mai spun (sa`mi spun); Pe 16 – 17 – 18 – Iulie, am urmarit/vazut cate un apus parca mai frumos fata de celalalt, unul si altul, unul mai frumos decat altul – acest lucru m-a ajutat – intr`un fel ce`i drept dar in mare m-a facut mai trist decat eram😐. Ieri 18 Iulie a fost o zi ciudata, printre cele mai ciudate, de pe la 15:30 mi-am „jupit” piciorul cu sk8`u – ajuns acasa la ora 22:00 cu un amar in suflet – nu are legatura cu sk8`u – ci cu totul sau mai degraba tot – mai putin sk8`u – […] multe, foarte multe dezamagiri – ce au „venit” – una dupa alta, una mai mare decat alta, parca se intreceau care e mai mare si care vrea sa fie mai „tare” – mai dureroasa – nu am sa intru in detalii – nume si persoane – la care ma refer – caci mi-am jurat mie – „Nu am sa spun decat „ei” si doar atat” – este un juramant si trebuie sa il respect ! […] Aseara pe la ora 0:20 (aproximativ) am primit o propunere, defapt era ceva mai vechi, dar abia aseara s-a concretizat – totul – ,un proiect as putea spune de care nu vreau sa vorbesc, pentru ca e „proiect” si pana nu`l scoatem din „fasa” – nu vorbesc despre el – sunt superstitios – fie ;in principiu este vorba despre, citez: ” … acuz sistemul si societatea ” – articole – bla bla bla`uri :-@ […]
Un alt proiect ce l-am visat – imaginat dintr-o data: sa „regizez”/”editez” un clip/filmulet, povestea fiind urmatoarea .:!:. << ” Eu scriam […] imi placea atat de mult sa scriu incat a devenit o obisnuinta – pentru mine – ; mereu credeam ca scriu numai shituri, mereu credeam ca nimeni nu`mi citeste toate „prostioarele” ci doar „16 cititori si cititoare” […] intr`o zi o mare „firma” de „vanat” articole „speciale”/”geniale” (dupa multi ani in care m-a „urmarit” – ce scriam si cum scriam) – m-a vanat – drept momeala „ei” au cautat o eventuala „ea”, pe care sa o apropie de mine astfel incat sa incep sa scriu despre „fericire”, „ea”, „iubire” despre „tot” – pentru „ei” – bineinteles – […] scriam, scriam atat de frumos, atat de „genial” – pana la urma a devenit o plictiseala toatala – atat pentru „ei” cat si pentru restul – ce citeau acele articole – din ziar – din reviste – ale „lor” fiind – bineinteles ! […] Intr`o zi s-au decis sa faca totul „invers” – a determinat`o pe „ea” (defapt au fortat`o) sa nu ma mai iubeasca si astfel sa incep sa scriu „de jos in sus”/”total invers”/”de la dreapta la stanga” – despre tristete, despre ura, frustrari, dezamagire(i), despre tot ce e rau pe aceasta lume mizera […] si cum aceasta „rana” nu a fost destul de „groasa” – au mai bagat cutitul in „mine” in „rana” – se jucau cu mine – ba „ea” se indragostea – ne iubeam – apoi imediat (nici macar o luna sa nu – „fie” – )o fortau sa ma urasca […] si astfel sa scriu despre „sentimente” puternice – neintalnite – inexplicabile – :-< […] ” >> .:!:. [ povestea e mult mai complicata – in detalii nu pot intra – pentru ca ar insemna sa fac acel clip – din ale mele cuvinte –😐 – imi pare rau ! ] .:!:.

<< Jurnal,Capitolul XII – Partea I – Inceputul […] 15 Iulie 2007 […] >>

Am pierdut sirul la tot ce inseamna „Jurnalul Meu ” si asta pentru ca am scris foarte mult , atat de mult incat uneori am uitat ce Capitol este , a cata parte este si tot asa. M`am decis sa incep ( sa reincep ) – Capitolul XII – de data aceasta am sa incerc sa nu mai pierd „firul” / „sirul” sentimentelor ; astazi dimineata m-am trezit ciudat – cum de altfel – in fiecare dimineata ma trezesc – ciudat – spre al meu „sfarsit” fericit – lung si neinteles , pe la ora 07:00 (aproximativ) am visat ca traversam barajul de la raul Siret (de pe raul Siret), „ea” era pe partea cealalta , eram impreuna , abia ne`am cunoscut ,eram fericiti […] pfaii cate as putea spune despre ce simteam … dar ma rezum la un singur cuvant „iubire” , in partea dreapta cum mergeam / cum traversam era „malos” totul , un strat mic de apa in rest „mal” si iarasi „mal” […] ma temeam ce`i drept , dar am riscat si … (ma miscam in pat, cel putin asta am aflat – din picioare eu dadeam) , apoi am cazut … am sarit foarte tare (bomba) in „mal” si… si … ceream disperat ajutor ! dar nimeni nu a venit ,ma miscam , era precum un nisip „miscator” ce ma inghitea – al lui eram😦 – mi-am tinut respiratia si am intrat – am rezistat vreo 2-3 minute – si … nu mai stiu – […] m-am trezit … si m-am gandit – cred ca `am murit😐 :-<

<< Alte prostioare de ale mele >>

<< Prietenie >>

O prietenie frumoasă
Uşor inţeleasă
O prietenie înţeleaptă
Foarte frumoasă

Cerul albastru
Pe noi veghează
Stele strălucesc fără să spună
Să spună

„Ce prieteni sunt!”
„Nimic nu e minciună”
„Totul e plăcut”
„Plăcut precum un Rasărit”
„Plăcut precum Apusul”
Plăcut precum eşti TU
Plăcut ca TINE
Plăcut de MINE

Eu cu TINE
Tu cu MINE
EU si TU
Prieteni până vom muri

[Astăzi 20 -> 21 iulie 2007 ]

<< Să fii tu oare acea „ea” ? >>

Să spun mereu ce văd în tine – oare
Să`nfing săgeata `n a ta mânecă
Să`ţi spun când plouă sau când e vreme „bună”
Să te anunţ mereu când plâng

De fericire – eu să te sperii
În glumă să-mi scot o „venă”
Să nu te enervez – eu când glumesc
Să vezi cum sentimente cad

Şi se preling pe mână
Se răsucesc şi pică – pe un perete
Pe o bordură ce mai târziu –
De pe ea ne`om murdări

Stăm jos pe ea şi povestim
Ne amintim de ce`ţi scriam acum
E prea devreme sau prea tarziu
Ştiu că e frumos – visez cu ochii `ntre-deschişi

Măsurăm gânduri – ne`ajung doar centimetri
Măsurăm sentimente – fără gânduri sau regrete
Ne trebuie mulţi metri – ne trebuie sentimente
Măresc totul şi timpul trece , trece

Observi şi tu cum din „ceaţă” poate ieşi – o nouă viaţă
O lacrimă de sus tot cade şi tot întreabă şi tot mai cade
Îmi spune că viaţa nu e decât o floare
Mă micsorez precum o frunză „palidă”

Nu sunt doar versuri
Le micsorez
Ori le măresc
Le simt şi nu gândesc

Nu pot să mai sfârşesc
Nu pot să încetez
Încerc să micsorez
Să mă rezum încerc

Să fie „ea” – altceva
Să fie „ea” – nimic altceva
Să fie „ea” – şi nimic altceva
Să fie „ea” – frunze şi nimic altceva
Să fie „ea” – pe frunze şi nimic altceva
Să fie „ea” – cu mine pe frunze şi nimic altceva
Să fie „ea” – e tot ce pot să îmi doresc

Să fii tu oare acea „ea” ?

<< Paharul >>

Acum vorbim încet
Eu unul nu regret
Ne imaginăm o alta lume
Un colţ (uitat) de lume

Împreună ne imaginam
Un pahar lângă al tău geam
Razele i` se reflectă `n ochi
Roşcata plânge – şi ia foc

O alintăm, o sfătuim
E un pahar , şi …
Şi nu ia foc
Al nostru e acel pahar

Revin la ce simţim
Revin la alte sentimente
Nu pot privi
Nu pot sări

Mă întreb mereu
Ce e greşit
Ce e corect
Să mai trăiesc

Nu pot s`ascult
Prefer s`aud
Nu pot să văd
Prefer să mai privesc

O singură dată
Să te mai văd
O singură dată
Să te ating

Să te aud
Si`apoi mă sting
Revin …
Ca să te pot iubi !

<< O Frunză >>

[ click pe foto pentru a citi/mări/vedea – totul ]

O Frunza …

No comments yet

Lasă un răspuns

