Skip to content

Revenire, dar fara intelesuri :(

sâmbătă, 14 Iulie, 2007

De mai bine de jumatate de an marc acilea cate o „vrajeala” de cate ori imi amintesc si desi bilantu nu ma intereseaza, le multumesc sincer celor aproximativ 16 cititori si cititoare care au buchisit regulat sau mai pe sarite maruntele mele sudalme si iesiri paranoide. Am militat si continui sa militez, sa dau si sa lupt pentru dreptul omului la a chibiţa in pace si am militat si voi continua sa militez sa dau si sa lupt pentru reabilitarea chibitului ca institutzie serioasa, respectabila, sociala si mai ales fina.
Sa va spun insa adevarul: sunt un incorigibil „bagabont” si am o singura vocatie – hoinareala. Dorul de duca ma chinuie necontenit infigandu-mi cuie ruginite in pancreas si picandu-ma cu pungi de-un leu topite pe bataturi. Desradacinarea mi s-a strecurat de cam multisor pe sub piele in linfa, in sange, in inima si-n suflet si nu mai pot trai fara „ea”, ca de cele mai multe ori cand s-apuca sa-mi cante n-am frate nici un catarg prin preajma sa ma leg fedeles cu urechile astupate, asa ca nu-mi ramane decat fatalitatea: o urmez ca un catelus si nu ma opresc decat sa ma holbez tâmp, cam tot asa cum altfel agilul soricel priveste ca un idiot in ochii sarpelui, uitand cu totul de agilitate, bun simt, instincte si alte alea bazaconii […]
De ce nu am mai scris de pe 30 iunie 2007, „de ce oamenii sunt si prosti dar si idiotzi – [ambele in acelasi timp – sau nu] ?” , de ce am raspuns tot printr`o intrebare ? , si de ce tot pun cate o intrebare ? , de ce e buna intrebarea ? , ce naiba am – de tot pun – cate – o intrebare ? , gata sunt ca o persoana mai in varsta – ca o babutza – sclifosita , ce multe intrebari mai pune, fara un rost, fara un sens, fara un drept si un regret – ce`i drept – asta e singurul ei drept – singurul nostru – drept – nu sunt oameni, caci ne-am intelege cu totii, ne-am aprecia in spatele injuriilor , ne-am imbratisa pe dedesubtul blestemelor – care nici pana astazi nu au un leac – anume – „sa te blestem sa fii iubit in ziua „Z” a vietii tale , sa te blestem sa te numesti andrei ionut si sa iubesti – neinteles – inexplicabil – ” , nu am avut nevoie de „magia neagra” sau de „magia alba” , sau de o „tante” care se crede mare „vrajitoare” – prin ziare – , am inteles cu timpul , ca doar o „ea” exista , nu am de unde sa aleg , nu am o alta sansa , nu am doua posibilitati , trebuie sa o caut si sa`mi vad de viata – mai departe […]
De ce avem pareri si pareri ? Suntem intr-o tara democrata (eu unul nu cred) , in care avem pareri in stanga , pareri in dreapta – si tot asa – din 100 de pareri avem pareri si pareri – toate diferite – prin felul lor si nu numai , toate sunt diferite , orice se intampla „voi” – veti – nemultumi 99 din cei 100 – acesta fiind un caz fericit – Totul e o nebunie , pentru ca nu o intelegeti , poate ca nici eu nu o inteleg asa cum ar trebui sau cum altcineva – ca mine sau nu – o intelege putin diferit , ba chiar total diferit , haideti sa ascultam cu totii aceiasi muzica – Muzica ramane aceiasi – doar noi ne schimbam … nu neaparat ca – vom fi cu totii la fel – dar vom fi mult mai buni – mai apreciati de – restul – mai fericiti – mult mai iubiti – si foarte foarte multe altele – de care – refuz – sa mai vorbesc – sunt invidios – si suparat ca nu se va intampla – niciodata – sau cel putin acum – in 2007 -> 2008 – Suntem diferiti – din 99% – puncte de vedere – atat de diferiti uneori incat si din cel mai pretuit cuvant intelegem tot ce vrem – tot ce e rau – tot ce e bine – tot ce nu exista – etc. „iubire” […]
Eu cred ca am trecut la alt „nivel” – ma bucur – ca am facut cat de cat legatura – „iubire” – stop – va zic inca de la inceput ca nu am sa fiu acel „neastâmparat” care o sa va vorbeasca despre „iubire” ce inseamna – cand si cum se preteaza – unde – s.a.m.d. Mi s-a intamplat de foarte multe ori sa „o patesc”, sa ma indragostesc – sau sa iubesc prea tarziu , si toate dupa cum bine stiti – vin din suflet – si asta ma face sa regret – uneori – „poate ca nu se intampla asa daca nu „simteam” ” – fie – sunt prea suparat pe mine si tot ce mai insemn eu – pe nimic – incat sa mai scriu in aceasta lunga fraza – de care am sa `mi aduc aminte – o viata – si nu numai de aceasta – […] „ea” – este raspunsul la toate :-< […]
Ma simt dator fata de cei 16 cititori si cititoare ( aproximativ ), sunt atat de multe de spus – incat – pentru inceput am sa spun – „generalitati” – fara prea multe detalii – fara indicii – care sa duca la un final anume – fie – „30 Iunie – somn cu foarte foarte multe vise , Duminica – nerabdator – zambitor – neglijent – impunator , Luni – agatator – bufon – aventurier – bronzat – obosit – ciocanar , Marti – 1800 de metri – rezistent – fantastic – frumos – ploios – ganditor – si in final obositor , Miercuri – bantuitor – vandalizat – grupat – sarac – milos – „zglobiu” – betiv – indragostit , Joi – „minat” – sarat – fascinant – ploios […] Vineri […] , Sambata […] , si tot asa […]

Neintelesuri :
Sa mai vorbesc despre iubire? / acum – ca te-am cunoscut pe tine / sa mai vorbesc despre despre prostie ? / acum – ca nu mai cunosc pe nimeni / de ce ma tot ascund – aici , acolo / cu toti vreti si incercati sa ma gasiti / imi doriti – moarte – ori – fericire / ce „naiba” sa mai cred eu despre „tine” ?  / totul a luat`o razna / eu ,tu si tot ce ne `nconjoara / zboara – fara sa mai adoarma / spun doar – prosti – ce`i drept / s-a terminat – am incheiat – e tot ce am putut sa simt – s`a terminat :-< „;”

Plecat – fara rabdare / plang fara `ncetare / si chiar – nu ma intereseaza / chiar daca nu va mai intereseaza / nimic nu mai conteaza / ating si merg in tot acest timp / vad si insistent „eu” te privesc / ma misc / aud si ma plang / ma preling ca nu pot sa ating / sa te ating / sa plang / de fericire sa nu mai aud / de fericire sa raman – mut – / orbit de tot ce vad / sa plang cand scriu / sa ma trezesc zambind / sa mor de ciuda / sa traiesc o aventura / jur ca e tot ce `mi doresc acum / jur ca nu mai vreau nimic in plus / lasand totul la o parte / de departe `mi vad amarul / trecutul meu amar / plin de ciuda / plin de regrete / urluuu in gura mare / in timp ce eu cobor la vale / sunt disperat / sunt un nebun / vorbesc prostii in timp ce scriu / soptesc numele meu / in gand il „tin” pe`al „ei” / de ce atata sunete / de ce atatea voci / ma scurg pe langa strada / zdrobit de multime / vazandu`ma pe mine / ma adun cu totul / si pic – fara speranta / fara sa va mai vad vreodata / fara sa mai am speranta / fara sa mai vad multime / in intuneric ma ascund si plang / asa am sa raman – multime :-<

Tare mult mi-as fi dorit sa ma nasc „un” altceva , o „altceva” / Tare mult mi-as fi dorit sa redevin ce pana nu demult – am fost – dar am plecat – e prea tarziu / Nimic din ce vad eu acum – nu pare a fi ceva consistent in fericire , in acea iubire / Nimic – spun doar atunci cand totul este prabusit / – Nimic – cred ca`m sa pronunt o viata `ntreaga / acea pe care mult am vrut sa o iubesc si sa o apreciez / acea care spatele mi l-a intors / m-a injurat / pe usa din dos eu am iesit – nu am mai zabovit / decat sa trag aer in piept – sa plec / cat as putea continua – nimeni nu ar afla / acum iubesc degeaba / „maine” am sa reincep – „Tare mul mi-as fi dorit ” / totul pica si se ridica – pica – / e inexplicabil – dupa cum o prietena ma tot atentioneaza / e inexplicabil cum de se intampla – totul – / asa de rapid sau poate asa de ciudat / nu e drept nimic nu e drept / vine clipa cand trebuie sa platesc / vine clipa cand trebuie sa ma intreb / vine cipa cand nu trebuie sa mai iubesc / sunt mort – si nu mai pot / vine clipa cand din amintiri traiesc / vine clipa cand vise – nu mai am – si nici trairi / nu mai respir , rasuflu usurat – caci am scapat / sunt speriat de ce e rau / sunt un ciudat / scriu prea putin / scriu ceea ce simt / nu simt nimic / nu stiu ce sa mai zic / acum pot muri :-<   [ Astazi 13 Iulie 19.47 ]

Pica si nu se mai ridica / ea cred ca`i „ea” / desi nu imi arata / nu se exprima / nu imi vorbeste / nu imi zambeste / practic nu o cunosc si asta nu e tot / o revad seara de seara / desi vars lacrimi – si asta ma bruscheaza / sa vad si ce e rau – sa vad si ce e bun / sa vad tot ce se ridica / tot ce te ridica / tot ce nu vad cu ochii liberi / tot ce nu se cere / acum zambind – iti cer / ca tu sa ma `ntelegi / tot ce imi ceri – eu iti ofer / tot ce iti cer – sa respecti / sa fim unul pentru celalalt / fara alegeri / fara idei fixe / fara idealuri / fara unu drum fixat de altii / imi cer iertare / ma milogesc la picioarele tale – si inca odata – iertare / poate ca nu stii nimic / poate ca stii „totul” / desi ma `nsel – iti dau dreptate / esti ca o raza ce tot coboara / te vad miscandu`te spre Soare / te incalzesti / te luminezi / e dreptul meu sa te racesc / sa vin spre tine / sa am grija de tine / mereu – tu – m`ai respins / fara sa ma vezi / fara sa ma asculti – tot ce iti cer – / acum e randul meu […] / nu te resping / si nici – impunn – / sa faci ce vreau sau ce nu vreau / fii tu – e tot ce vreau ;

No comments yet

Lasă un răspuns

