Skip to content

O intamplare/amintire (pe scurt) […]

sâmbătă, 30 Iunie, 2007

Mereu incep prin a va povesti o „mica” dar „pretioasa” intamplare – amintiri – placute/urate – e firesc sa le spun cu zambetul pe buze sau cu o fata – pierduta – in fine ! […] inainte de a incepe vreau sa`mi cer scuze pentru ca mereu incep prin a povesti ceva – o intamplare – si mereu nu o termin – la timp – si las loc de interpretari sau mai degraba – nu „inchid” – povestea. […] Totul s-a intamplat acum 2-3 saptamani, sfarsit de Mai – inceput de Iunie – nu mai retin – am o varsta si eu😀 – fie, eram eu cu Vali si cu Ciuf, am hotarat sa hoinarim toata noaptea – de plictiseala – plus ca era frumos afara – era seara – luna deja nu o mai vedeam – norii se inghesuiau si ei pe cer, in jur de ora 23:00 – eu in mintea si`n sufletul meu mi-am propus sa stau pana dimineata, sa vad rasaritul , sa vad cand Soarele alunga si lasa`n urma Stelele – :X :X  – pe care le iubesc cu toata suflarea mea 8->😦 ,revenind la poveste – am plecat din C13 si fara o destinatie precisa ( in gandul nostru : „las` ca vedem noi unde mergem”😀 ,am trecut pe langa C11 (sper sa nu ma insel, oricum – un camin -), la partier faceau niste fete gogosi ,deci DAAAA! GOGOSI ,eu vad (aceasta scena) ca pe o pagina rupta din revistele cu benzi desenate; am facut 2-3 pasi dupa ce am observat si mirosit – „Gogosi” – asta mi-am zis in gand , apoi m`am intrebat „Gogosi?” ; erau niste fete la bucatarie ,nu asta ma interesa (asta ca sa nu las loc de interpretari) , ma interesau Gogosile , erau calde ,erau „noi” ,erau incinse de(in) ulei , erau scoase dintr`o „baie” de ulei, erau/sunt visul fiecarui copil – atunci cand nu le mananca – iar eu copil ce sunt – si atunci – si acum – si pe viitor – pana voi muri – am profitat de ocazie – sunt mic si am doar 1.78 (cred) – inaltime – deci o oportunitate de a `mi incerca „norocul” (de sagetator); am cerut si mi` s`a dat ,ba chiar mi s`a oferit si zahar – fete de nota 10 – am vb politicos am primit ce am oferit – deci nu pot sa zica – nici ele nici „sub`constientul” meu ca nu meritam. Sa`mi fi vazut ochii – ufiiii , fara sa cer mi se oferea – si nu 2-3 gogosi ci o farfurie plina ,unse cu „vitamina C” – toate -. Apoi am inceput sa rad ca un „idiotz” – pentru ca asa`s eu – cand ma apuca – , pe scurt am sa inchei seara – defapt dimineata – altfel spus am sa „inchid” amintirea sau acea seara ,am stat 1 ora si jumatate (cu aproximatie) pe scari la BCU ( in fundatie ), a inceput sa picure marunt , pe mine nu m-a speriat , fie apoi am mers pana la palat (pe jos ca pe la ora 2-3 e superb, fantastic si […] bla bla bla :-@ ), inapoi – am venit – pe lapusneanu` – acolo – ne-a prins ploaia – eu unu` am adormit pe unde am apucat – pe scari, pe jos , pe langa magazin , pe langa sau in balta – nici eu nu mai stiu – m`a furat – totul – ploaia, somnul, dar cel mai mult VISELE sau VISUL , „ea” si „eu” – o seara pe care nu am cum s`o uit – asa cum nici o zi nu o pot uita , am sa ajung intr`o zi cand o sa va spun ce am facut – zi de zi – sau mai degraba – in fiecare zi ! –

No comments yet

Lasă un răspuns

