Skip to content

Mintea`mi este putreda […]

sâmbătă, 2 Iunie, 2007

Sa ma gandesc despre ce sa mai vorbesc ,nu are sens , logica si tot ce vreti, acum , nici eu nu stiu ce vreau cu adevarat , nu stiu ce am visat – cu adevarat , nu stiu daca ieri am visat ce astazi imi aduc aminte – da ! – e adevarat n-am uitat , am visat ca m-am plimbat cu ea prin gradina , gradina botanica , am visat ca am citit toate denumirile la toate speciile de arbori , am visat cum ea a fost cea care m-a sarutat , cum ea a fost prima care nu a mai asteptat – fugeam , mergeam – de mana parca ne tineam – eram legati – , ne priveam – ne potriveam , ne zambeam – cu mana `n par umblam– ce dracu` – singuri eram , povesteam si in final ne sarutam ; la un moment dat ne-am dat seama ca e atat de tarziu si ca ,,botanica ” s-a inchis ( avand un program destul de „ingust” pana pe la orele 20:00 – 21:00 ) am hotarat impreuna – de comun acord sa „inoptam” acolo , nu stiu sincer ce a urmat si ce a fost in capul nostru de-am ales aceasta optiune ( oarecum singura pe care o aveam in acel moment ) dar , cert este ca a fost unul dintre cele mai frumoase si spectaculoase vise , a fost ceva ce putini si-ar putea imagina si mai putini decat atat ar visa – in privinta traitului ramane de vazut – eu si doar „Ea” – eu cu „Ea”; ma opresc din acel vis – mult dorit , incerc si reusesc sa-mi ,,aprind” mintea cu un prezent ce mi-e rusine sa`l recunosc ; am aflat pana nu demult ca sagetatorii se casatoresc la 28-29 de ani , de ce ? Nu stiu sa raspund direct , nu am nici o dovada ca sagetatorii se casatoresc abia la 28-29 de ani , spun „abia” pentru ca e oarecum tarziu , bine acum sa nu va „ridicati” si sa (sa`mi) spuneti ca 28-29 de ani nu e tarziu , totul – cred eu ca vine de la sine , e firescul pe care cred eu ca`l au majoritatea ,daca nu toti ! Si spun majoritatea pentru ca eu ma „balansez” intre acel „firesc”despre care am vorbit mai devreme si „nefiresc” – daca pot sa`i spun asa ; de multe , foarte multe ori m-am tot gandit daca e bine ce fac si daca e bine sa ma casatoresc – raspunsul a venit treptat ; raspunsuri peste raspunsuri , raspunsuri „in” raspunsuri – constient da – „ea” – da , inconstient nu , pentru ca … ( nici nu cred ca merita sa zic *ea) … nu ,nu, nu. Prefer sa ma inchid de tot , sa pun stop la tot ce-a fost , sa incep din nou totul , sa ma casatoresc cu natura , sa jur iubire vesnica ei de aceasta data sa ii fiu alaturi mereu si dupa cum se spune „nici moartea nu ne v-a desparti ” … trec raul si incep sa urc un deal de care imi aduc aminte , parca se intamplase ieri – s-a intamplat … sincer prin clasele IV – V – cand mergeam foarte des la matusa mea , localitatea ( comuna) *Lespezi , uni dintre voi poate ca uitandu-se pe harta isi dau seama unde ,cum si de ce ? Fie, imi aduc aminte si acum peisajul , drumul de la gara spre casa – tot – ( un drum lung de 2-3 ore – mers pe jos – sau jumatate de ora cu o „caruta”😀 ; imi aduc aminte cu zambetu` pe buze cat de placut, cat de fantastic era, ceva nou ceva foarte frumos ;greu – chiar foarte greu de descris in cateva cuvinte ce vi le pot scrie/oferi – aici-. *[Comuna Lespezi este situata pe un deal (oarecum) si marginita de cursul raului Siret , afluent al fluviului Dunarea – pentru cei ce nu stiu – putini sper/cred ] casa este asezata chiar pe versantul S (Sudic) unde raul Siret isi face cu greu loc in pamant ; nu pierdeam nici o vacanta in Pascani , chiar si in week ma duceam acolo , iarna ( poate pentru ca sunt nascut – iarna – cine stie ) imi placea foarte mult sa merg , vis-a-vis de casa , bineinteles era o alta casa, era si cred /sper ca mai sunt o familie foarte harnica – se cunostea , era si o fata 8-> , inevitabil m-am indragostit de ea inca din prima sclipire a ochilor , nu ma puneti sa o descriu si sa stiti ca nu las loc de interpretari de nici un fel – era ceva ce nu poti scrie , ce greu poti visa , greu poti desena ; […] eram intr`o vacanta de primavara cand **

** Voi continua cat de curand !😛

No comments yet

Lasă un răspuns

