Skip to content

Doar trecutul …

marți, 3 Aprilie, 2007

Toate`s copywrong Tzontonel … pe moment … negandite ci simtite … apreciati ce nu trebuie apreciat si astfel voi calauzi , in infern voi putrezi , viata e nedreapta , cu mine cel putin , o spun fara retineri si fara teama ca maine voi muri !

Un sagetator ascuns / tot ce`ti spun e in zadar / caci stii prea bine / ca si mine / stii totul ca si un „zidar” / stii totul fara sa inveti ceva / stii prea bine / nimic nu e bine / lumea ne confunda cu neintelesii / de ce noi / sa fim oare regretul lui / sau sacrificiu` lor ?

Priveste viata ca si cum ar fi o panza / sa vezi nu e nimic deosebit /fata de tot ce simti / tu trebuie sa joci un joc / nu aici sau acolo / in suflet trebuie sa castigi /mereu noi ne blocam acolo / ne batem cu pumni `n piep / „sunt cel mai tare” / usor e pentru multi sa faca acest gest / ce simplu e sa strigi „ce tare sunt” / ce greu e insa sa recunosti si sa accepti ceea ce esti / fii tu si joaca acel „meci” / urmareste , ia si priveste , invata daca este cazul / ideea lamuritoare e sa vezi ce se`ntampla / nu fac nimic si nu gresesc deloc / eu doar simt /dar ti`e ti se pare (poate) ca aiuresc / nicidecum – si `ti zambesc / gesticulez si spun ce gandesc / ce s`o mai lungesc – simt si apoi gandesc / nu uita ca ejti tu / iar maine trebuie sa ramai tu / nu cantari ce nu`ti apartine / si epuizeaza toata sansele /caci altele nu stii daca or mai fi / nu stiu daca am scris ce trebui sa n`telegi / nu stiu cine sunt si `n ce masura simt eu toate astea acum / nu mint si nu vb aiurea – orisicum / incredere e tot ce pot sa ti cer / respectul meu pe viata ti`l ofer / nu`i nimic nu te constrang sa faci ceva anume / iti cer sa `ti castigi acel renume / Ea iubita de acel cineva / un nume ramas mister – in cer si nu altundeva :< :((

Invata sa citesti in stele / poate o sa vezi prin ele / invata ce eu nu stiu sa fac / invata sa fii iubita /daca eu nu o fac / dar mai n`ainte de toate acestea / invata sa inveti / noi toti cei ca voi / incercam si ne straduim zi de zi / invatam si speram / zi de zi simtim si ne gandim cum e sa fii / iubit caci nimic nu e comparat / cu aceasta „tabla de sah” / eu mut iubirea la F5 / si ce rezolv / e „pat” de cand ma stiu / nu stiu sau nu pot sa ma`ntorc / sa privesc cum apa curge de sus in jos / vorbesc prostii pe`a locuri / stiu bine cine sunt si unde`mi este locul / clar si totusi e incert ce sunt / materie cenusie sau pamant / nu cred si nu n`teleg de ce pamantul se`nvarte`n cerc si nu prin vant /caci astfel as avea si eu o sansa / sa fiu purtat de vant prin brazda / sa mangai spicul graului / sa numar orele cu soare si sa alint luna adormita / sa trezesc animalele din somn / sa ma joc ca si`un copil pierdut / sau mai degraba negasit / incerc si totusi mai mai ca reusesc / gresesc ca ink mai iubesc / nu eu o spun ci voi fireste / e clar lumea nu ma mai priveste / ma asculta doar / e`o datorie / si nu morala caci ei nu stiu / fireste eu mi iau ramas bun / apun ca si un soare / multumesc pentru fiecare secunda in care m`ai privit …

Atat de greu e sa`ntelegi / usor sa ma privesti / nu pot si nu`mi doresc sa simti / iubirea ce o simt / nu – pentru nimeni deosebit / caci as fi fost fericit / cu glasul tare io `ti zic / sa fiu iubit e necinstit / sunt vazut de`atatea ori – suferind / si totusi iubinf / de unde atata ura / de unde atata suferinta / merita traita viata / fara sa`i stii situatia / merita sa`i spui da / stiind ca in final ea te va refuza / un el ca mine niciodata /caci stiu ce cruda`i soarta / pe vremuri tot se stia / munca fara viata ta / nu e nimic decat o simpla stea / cel mai depret obiect e inima ce`o port in piept / si nu oricum – largita totusi / ca se ridica / mareste -fireste / sunt nevoit sa`nchei / sa`ti spun pe scurt ce simt acum / revin / e tot ce pot sa zic / inchei cu un cuvant simplut – iubeste –

Sa tii minte / nu in cuvinte / ar fi pacat / te-ai murdari / te-ai „mazgali” / stiu ca se poarta acum / dar nu oricum / sufleteste o spun / incerc sa tip / sa ma auzi / si sa retii / un vis nu poate fi permis / nu e destul sa aperi acel vis / sa sufli / sa-l tii in viata / usor nu e – si greu la fel / la mijloc – foarte delicat / revin si`aduti aminte / spun eu / un oarecare / sa stii ca acel vis / la tine ,doar la tine va fi permis / nu`l poti ceda / nu – cumpara / cu el te nasti / cu el murim / pacat pentru acei vis – ca mine / un vis neimplinit si`acum / aparent usor – destul sa`l pierzi – de usor / dar foarte greu / sa incepi sa lupti / ce rost / luna se ascunde iar soarele te refuza / in ce sa crezi / nu sunt acceptat / norocul mi`este refuzat / tu ai norocul pe care eu si multi alti ia evitat, ia spulberat / nu te uita la noi , ar fi usor / privesti dar nu citesti / privesti dar nu auzi – ce asculti / viseaza dar mai devreme iubeste / iubita fiind tu stii ce simti / mai mult ca mine / mai mult ca orisicine / te las acum … mi-e greu sa spun … simt dar nu ce simt acum … :< :((

Nu pot.
––-
Ce sa`ti spun eu acum` / nu pot nu pot nu pot? /nu pot decat sa strig ce pot / pot doar si ti promit, nu pot? / un joc doar / numit: nu pot/ de mic am spus : nu pot/ de mic mi-am dorit sa pot/ pot – e tot ce pot / imi doresc si uite / pot! /spuneam nu pot?/acum pot /pot caci tu […]

Inebunesc, visez, iubesc.
––––––––-
Inebunesc caci nu stiu sa traiesc / visez caci nu stiu de ce mai traiesc / iubesc caci stiu de ce nu mai traiesc / inebunesc ,visez ,iubesc – traiesc ? /nu cred,nu pot, nu stiu ce sunt /simt insa cum inebunesc / stiu sa traiesc / simt cu te visez / si nu oricum , caci- stiu de ce traiesc / simt cum te iubesc / nu te teme – acum stiu de ce traiesc / sa te iubesc.

Tu, Laly
–––
ce spui ? /te rog sa`mi spui/ tu stii ce spui / eu stiu ce`ti spun / perfect ! / noi stim ce vrem / tu si eu – spun asta / caci astazi eu iti spun / maine iti repet / poimane te ascult / ce spui? / poti sa`mi spui ? / stiu sigur ca vrei sa spui / ce spui ? / crede`ma / sau […] / laly – spui – ce spui ? / ciudat gandul / dar mai curat ca gandul / simtul – ascultand cerul si pamantul / nu doar pe tine / natura ocolitoare /infatisare noua /eu – ideile mele trebuie sa fie vaste / si ondulate ca melodia noptilor albe / pe care noi le facem / si din`adins exista o oboseala / te`ajung / te vad / dar nu te`ating / te caut si te gasesc / ce spui te-am convins ? /nu cred sau nu vrei sa`mi spui / tot eu raspund – iar tu asculti /imi spui – stii foarte bine ce vrei sa spui /ce vrei sa`mi spui /crede-ma , eu stiu ce`ti spun / astazi /ieri / le-am numarat / le-am plans / le-am scris / tie ti-am scris /cand ochi mi se inchid / eu ii deschid / un gand `mi`este destul / te fur / zambetul – caci sufletul – nu pot / incerc si tot incerc / eu tot te rog / incerci ? / sau iti doresti / un suflet – e tot ce-ti cer / prea mult- sa fiu – ce cred / iti cer – iubeste – / un suflet plin in caldura lunei cuptor / iubeste sufletul / satul nu e / iubeste fiinta pana nu dispare / tot ce am simtit / eu ti-am scris / ce usor m-am intors – ce spui?

Viata.
––
am vrut sa spun / ca e tot ce simt /desi – eu nu puteam / simteam /dar nu gandeam / mi-am amintit /ce`i drept nu prea tarziu / ca totusi simt si altceva / nimic la fel / nimic altceva / sau poate DA ? /eu ti`e`ti multumesc /nu sti – nu intreba / e firea ta / a intreba , a ezita , a furisa / e firea ta ? / a intreba ? / da !/ma rog /nu tie/nu lui/nu mie /nu stiu -dar [..]/sunt sigur de nesigur / apa ma paraseste / pamantul ma cruta / de greutate si de fiinte / insa? /

Ridicol?
In viata merita sa incercam / acum si nu atunci /cand viata ne va rosti / „ce prost ai fost candva”/ca ai iubit pe altcineva /singuratatea te alinta /te mangaia / lobby ea tot iti facea /”traieste`ti viata nu ezita”/ a ezita? / ce? -dragostea/viata e parfumul /insa iubirea`i tubul / nu sunt ridicol si nu exagerez /iubeste ana caci maine o sa-ti fie greu/nu te forta /nu dupa mine `lua / dar ia aminte /nu spun minciuni /si nici n`arunc seminte/de dupa gard /sub grajd – stiu ei/ca alti eu nu am sa`ti fac /ca mine insa nu am ce sa fac /eu pot iubi/fara`a stapani/sufletul imi tasni/`mi fugi/si nu`l gasi/ajuta`ma /gaseste`ma /asculta doar si uita-te/acum prezentu maine tu/ si eu ? sau nu /nu pot decat sa plec capul /sa ma rog si sa visez / creez ,visez ,iubesc / nu stiu sa zambesc/ sper sa invat / o continuare – […]/e rece … nu vad !

Jocul.
La ore tarzii / eu iti scriu / e un raspuns / de ce nu / o amintire /clar mi`e totul acum / eu iti trimit acum / o mie una scuze / caci – mi`am amintit / si mi-am dorit / sa fie diferit / total aiurea / caci eu `nteleg – e greu / stupid nu e / caci eu as fi tembel /deci cum spuneam /cand eu greseam / tu te gandeai / simteai /ce poate tu `ti imaginai / un joc / intruna jucam ceea ce noi cream /ezitam insa sa castigam / posibil sa nu stim ce jucam ?

Am pus un anunt in evenimentul , suna cam asa : „cumpar zsambet – dar nu furat , cumpar fericire – dar nu incurcat , o spun caci simt , doresc voua , caci mi-e – nu`mi este , dat sa fie – oare cum e?, incerc si cred , consider raspund dar nu intreb , caci retoric e – cine sunt ?,o intrebare , nici un raspuns , e clar , nu sunt un raspuns , nimic si nimeni nu ma va ajuta , e clar privira ta , privirea lui , privirile lor – spun ,vorbesc, ma cearta oarecum , imi spun ca eu nu sunt , vorbesc dar nu aud ,ma cearta – oarecum , gresesc cand spun ? – eu te iubesc asa de mult – ?, gresesc cand fac , cand urlu , cand inima incet se`aude , si tipa n`gura mare , te iubesc , pacat viata`i amara , cu toate astea`nu`mi doresc , sa fiu doar un soricel , un iepure , un vultur , ceva ce ma alunga , in departare , in soare , in tarana ce noi mult ajungem sa o incalzim , la tinerete – unii , cel mult la batranete , e greu si totul nimic , nimic e simplu si la fel de greu nimic , e joc , un joc , jocul lunii , soarelui , copacilor , e jocul lor , pe care noi il pierdem , incercam -dar degeaba – NU CASTIGAM ! :< :((

No comments yet

Lasă un răspuns

