Skip to content

Absurd.

joi, 29 Martie, 2007

astazi 24 Martie 2007
Doua atribute am – singuratatea si orgoliul … vietuiesc pe pamant ca sa le scot in vileag …. dar apare cine … iubirea … la mine caci la ceilalti religia si multe altele …. iubirea… un sistem de leacuri ce sapa existenta … ce ce`o fi nascocit`o individul ? ce nevoie a organizat si dorit atata otrava ? … zaresc soarele aranjat si plictisit dupa nori suparati .. ce plang … ma intreb … de ce iubirea totusi ? … ma intorc spre pamant .. si nu inteleg …din tot ce ii fugar – si nimic nu-i altfel – culeg prin senzatii esente si intensitati. Unde sa caut realul? n-am unde…. o lume neutra e mai absenta decat una fictiva…. numai adevaratul artist face lumea prezenta si numai expresia lui salveaza lucrurile din irealitatea lor ….voi … lumea … voi din ce-ati trait, ce retineti? bucuriile si durerile fara nume ? nu cred  – dar carora le-ati gasit unul…. unul cu luna … unul cu pamantul ca mai apoi sa`l refuzati si sa`i spuneti ce ? „ai un suflet prea mare ?” viata nu tine decat durata sufletelor noastre de ce nu? .. a voastre ? hmm …. in afara de ele, ea ii ….. uuuuuuu la draq…. ee… :((( ce vezi ? da tu?  sau voi ce vedeti ?, ce vedeti voi se ridica la rangul de vedenie si nu de vis … caci ar fi prea scump platit … mai apoi …  ce auzi ? sau el ce aude… voi ce auziti ? voi toti ce auziti la nivelul muzicii la nivelul unei simple chitari si a 2-a acorduri date in fuga… ce auziti ?… caci …  in sine, nimic nu este. … vibratiile noastre construiesc lumea asta nenorocita… vibratiile unui acord sau a unui ritm de ska … ma construiesc pe mine… ; sa-ti destinzi inima si simturile ei , ce sunt … nu doar pauzele ei … trasaririle lor … lumea priveste in deruta si asculta linistitor , caci e pregatita sa distruga si acele pauze … simturile nu reusesc …. sunt prea puternice ? asa cum  nimicul devine nimic , asa aparenta – fire prin expresie…. cum ne-am descurca in groapa senzatiilor ? voi cum a-ti face acest lucru ?… de nu le-am opri in forme – in ce nu este? astfel le atribuim fiinta…. realitatea e aparenta solidificata…. titrata si apoi calculata …

astazi … 17 Martie 2007 … ora este 04:00 … e dimineata tarziu pentru multi iar pentru mine dimineata devreme.. au trecut 30 zile.. iar maine vor fi 31 de zile …. cum trece timpul – si cum nu vreau sa treaca,nu asa repede , poate mai incetu … poate ca :(( poate ca nu … nu inteleg de ce … de ce trebuie mereu sa ma simt un idiot.. caci simt si nu ca vreau sau pentru ca sunt incapatanat… toti imi spun ca sunt inteligent si ca merit mult mai multe… dar cand si pana cand sa astept… nu pott… vreau sa dispar… imi doresc asta din ce in ce mai mult… de pe o zi pe alta… dorinta de a nu mai fi este tot mai mare… sincer nu stiu daca voi apuca sa spun „multumesc pentru viata pe care am trait-o” caci nu vreau sa mint … 04:03 – au trecut doar trei minute.. si de ce? doar pentru a ma gandi la to ce a fost in tot acest timp … o intamplare care o stie o singura persoana… veneam pe independentei – pe la ora 02:00 – cred – .. spre copou … la somn … sau nu … aveam gandurile in alta parte… eram fericit ce-i drept pentru o jumatate de zi :-< :(( … nu am sa uit acea zi niciodata cum de altfel nu am sa uit nici o zi din viata mea … si cum a fost acea zi – asta nu mai are importanta  … aveam parul .. adik creasta ridicata… si cu hanoracul negru.. eram in negru complet😐 … si deodata am observat politia.. masina politiei … in gandul meu nu era decat fericire … gandul meu nu se gandea decat la „acel” frumos :X … nush …. sincer daca vb mai incet nu cred ca auzeam si mergeam tot inainte – si astfel poate ma dadea prin urmarire🙂 … a zis „vin`o incoace” … m-am dus… linistit… pt ca eram obisnuit sa mai fiu chemat pt ca eram mai dubios… sau ma rog :|…. P- politia , T – tzontonel … adik eu .. sau tantalaul😐 …<br><br>

<br>T: Buna seara …
<br>P: buna seara
<br>T: cu ce va pot ajuta?
<br>P: actele de identitate la control , va rog !
<br>T: bineinteles !
<br>T: Imediat … asteptati va rog !
<br>P: unde inveti ?
<br>T: sunt la facultate… Geochimie , an I
<br>P: e usor sa intri la fac in ziua de azi !
<br>T: nu e usor , e chiar f.f. greu
<br>P: laguna 3.. bla bla bla (vb prin statie)
<br>…
<br>T: totul e bine ?
<br>P: da
<br>T: va multumesc , servici usor !
<br>P: Multumim !o seara buna<br><br>

conversatie intre mine si un „echipaj ” al politiei😐 .. ce-i drept apreciez pt ca-si facea treaba… pardon datoria  … imi pare rau.. trebuie sa revin la starea mea… ma simt f f prost.. mi-este rau… si aseara si astazi (dimineata) `mi este f rau.. nush … m-a intepat inima.. nu are legatura poate cu ce simt eu… am stari de voma.. capul , sunt „racit” adik mucos…ma simt un idiot , un prost… :(( plang si desenez… iubesc si ma gandesc.. simt… mi-e greu… mi-e f.f. greu … plang.. ma duc sa plang… :(( 04:16 min … revin … in a continua jurnalul :-< dar sincer nu mai rezist si nu mai pot :(( sa ma abtin… nu pot sa scriu printre lacrimi … revin :-<😦

cand ar fi trebuit sa fiu fericit.. macar in vise.. macar acolo sa fiu … uneori sunt… dar numai … refuz sa mai cred in adevar in prezent… traiesc cu viitoru umbrit de un trecut .. un trecut ce e acum , tacere , dezamagire , iubire – despartire :-<

No comments yet

Lasă un răspuns

