Skip to content

O zi si o noapte !

miercuri, 28 Martie, 2007

Hmmmm … de la 23:00 ma chinui sa termin o sigla … si anume sigla Geopalis si Sigla AAPG … desenata de la „0” , deci e f.f.f greu … cel putin pentru mine… acum ceasul e 05:16 … si am LP de la 10:00 la 18:00 nu stiu daca o sa mai supravetuiesc … dar asta este, eu imi fac treaba, am promis ca fac sigla si m-am tinut de cuvant … sper sa placa profului si sa ma simt oarecum relaxat😀 … eu ma bag la somn … dar nu inainte de a pune poze cu sigla geopalis & aapg … :-< … plecccccccccccc nb !

AAPG          GeoPalis

No comments yet

Lasă un răspuns

