Skip to content

O intamplare !

miercuri, 28 Martie, 2007

28 Martie… dimineata trezit dupa doua ore de somn… toate bune si frumoase , aveam obiceiul dimineata sa merg cu scufita pe tramvai ( adik fara bilet) mai eram cu doi colegi de grupa si de camera (bineinteles) ; spun aveam obiceiul caci acum am sa incerc sa o las mai moale… astazi ,mai pe intelesu`l unora:  ni` s-a infundat totul ; intr`un cuvant ne-a prins😀 … am urcat noi frumusel dimineata in tramvai … aveam bilet dar ne-am facut ca noi compostam … au venit… mi-am dat seama prea tarziu … si uite asa ne-a prins… ne-a zis sa ramanem pana in unirii… ca acolo ne dam jos … si -proces verbal- -> -amenda- dar pana acolo ne-am certat , eu cel putin cu un calm iesit din comun ii raspundeam ironic „democratia asta” murdar tot de tus , pentru ca tramvaiele au niste compostoare de nota 10 :)) … fie era un plod de student cred.. sau avea o profesionala.. nici aia terminata(cred) nici nu stia sa vorbeasca… jumatate din mine vroia sa fuga , daca nu in timp ce a oprit la universitate la unirii cand am coborat… dar am ramas calm … si am continuat sa`i raspund cu o moneda superioara , imi spunea cuvinte de genu „sanchi” „minti” – ce idiot si mai era si un student la master (pistruiat si cu un dinte in gura – gata gata sa cada-) si`mi spune mie ca eram la compostorul din fata… l-am facut de cacao in tramvai : Creasta: „pai cum poti sa minti in saptamana mare?” Creasta: „eu eram aici si vroiam sa compostez” – ei si mi-am pastrat calmul pana in unirii ajunsi la ei la „toneta” ma pun cu fundu pe masa … si incepea sa bage sperietii in noi … „vine politia” cred ca daca ii spuneam ca sunt la gradinita poate ii crestea moralu si zicea mai cu „talent” – caci oricum nu`i iesea nimic – nici macar mancarea pe care a inghitit`o cu doua zile in urma nu`si stia drumul spre un „vant” cat mai usuratic … pe mine tipu m-a vazut ca am portofelul (tocmai din tramvai) la buzunarul din spate -de la blugi- si`mi spune- Idiot:”scoate un buletin” Creasta:”nu am” … apoi a inceput sa`mi ceara cu insistenta acel buletin care in final nu l`am dat … iar eu ma uitam pe sus… mai lipsea sa fluier🙂 … idiotu vorbea de unul singur :)) …. pana la urma urmei am lasat carnetul de student… era si normal buletinul nu`l dau … mai bine arde decat sa fie atins de un idiot … atunci aveam si laborator de Paleontologie … in fine pana la urma urmei am scos`o la un 30 Ron toti 3 … normal si firesc trebuia sa ne luam 60 Ron ( cate 20 de persoana ) … acum ora 22:05 am promis ca saptamana viitoare sau cealalta ma duc pe la 02:00 si ii vopsesc geamu din unirii .. sau cel putin ii dau un mesaj pe masura… „ANDREEA / ANDREI – de la „Andreas”, nume masculin grecesc care inseamna „razboinic”.” -> asa ca Anarchy rulzz … si merdza ipocritiiiiiiiii !

No comments yet

Lasă un răspuns

